Vanmorgen weer op de weegschaal gaan staan en alweer een kilo eraf. Twee weken geleden was er ook een kilo af. Totaal nu in 4 weken tijd 3 kilo afgevallen. Hoewel ik niet heel veel eetlust heb eet ik wel redelijk volgens mij en overgeven doe ik alleen s morgens soms als mn maag nog leeg is. Ik maak mij er een klein beetje zorgen over toch wel... is het normaal, kan het zijn dat het kindje mij 'op eet'? Nu al? Heeft iemand ervaring?
wat vervelend!! als je teveel zorgen maakt zou ik toch de verloskundige bellen om samen te kijken naar wat je eet. Misschien hebben ze wat tips zodat je alle voedingstoffen voldoende binnen krijgt. Succes!!
Bedankt Owly. Volgende week dinsdag hebben we weer een afspraak bij de vk dan zal ik het zeker voorleggen. Ik heb inmiddels al wat verhalen gelezen op internet van meer vrouwen die onbedoeld afvallen in de zwangerschap zonder dat het kindje er onder lijd dus ben wel weer wat gerustgesteld!
Hier nu voor de 2e keer weer.gynaecoloog zegt zolang je gezond eet en genoeg groenten en fruit binnen krijgt en natuurlijk ook de andere voedingsstoffen,en niet met opzet gaat diëten het ok is. Nu net vanmorgen de 20 weken echo gehad en het kindje is heel gemiddeld met de groei.ben nu ook weer aan het aankomen.
Hoi, hier hetzelfde. Vandaag 15,2 wk. zwanger en in totaal 5 kg. afgevallen in zwangerschap. Ik heb niet extreem veel overgegeven maar had niet zoveel eetlust. Inmiddels kom ik heeeel langzaam weer wat aan. Maar de verloskundige zei dat ik me er geen zorgen over hoefde te maken omdat het kindje wel neemt wat het nodig heeft. Succes!
Nou ik kreeg helemaal geen voedingstoffen binnen, de eerste 12 weken, kotste de hele dag en viel af als een gek! Maar ik hoefde me ook geen zorgen te maken en in de tijd is ook gebleken dat ons meisje al de tijd heel goed is gegroeid! De baby pakt echt wat hij of zij nodig heeft als eerste! Slik je wel extra vitaminen? Dat kan nooit kwaad :-D
Ik ben 6 kilo afgevallen de eerste tijd! En nu net een paar kilo over mijn start gewicht, en elke keer is de vlos nog blij met hoe ze het doet! Mooi geregeld door ons lijf hè?!
Zo jullie zijn nog meer afgevallen dus! En het is zeker heel mooi geregeld, het kindje pakt gewoon wat hij nodig heeft, dat gaat dus voor het lijf van zn moeder Ik gebruik idd wel een supplement en eet zo gezond mogelijk dus ik ben er ook niet bang voor dat mn kindje niet de goede voedingsstoffen binnenkrijgt. Ik weet trouwens niet eens hoeveel ik precies ben afgevallen want onze weegschaal was kapot. Bij de eerste co bleek ik 3 kilo lichter te zijn met wat ik het laatst woog. Toen een weer weegschaal aangeschaft dus nu kan ik het bijhouden. Dus grote kans dat ik ook wel zo'n 6 kilo kwijt ben.
Hier ongeveer 4 a 5 kg kwijt sinds we ontdekt hebben dat ik zwanger ben. Voornamelijk door de misselijkheid en ik lust bijna niets meer. :x Nu sinds een paar dagen word de misselijkheid gelukkig steeds minder.. Maar de kleine pakt idd wat hij/zij nodig heeft. Ik ben eigenlijk benieuwd of ik na de bevalling minder zal wegen dan mijn startgewicht omdat er nu 4 a 5 kg af is..
Ja daar ben ik nu ook wel benieuwd naar! Ik heb licht overgewicht en wilde er best wat af maar met de kinderwens durfde ik niet te streng te lijnen! Ik dacht ook echt dat ik enorm zou gaan aankomen, weet niet eens waarom, maar nu tot nog toe het tegenovergestelde blijkt is dat wel vreemd!
afvallen in de zwangerschap gebeurt best vaak vooral de eerste weken door misselijk/overgeven en toch minder eten je kleine pakt alles wat ie nodig heeft hier trouwens vandaag 29w en val nog steeds (heel licht) af ik heb alleen een dikke buik De kleine man groeit en doet het goed hier binnen niks om me zorgen om te maken volgens de vk