hoi hoi iedereen jaja ik weet het het duurt nog even maar ik heb een vraagje ik wil mijn dochter een groot canvas doek laten beschilderen ,ze is 3 en half, word een mooi gekleurd doek dus nu wilde ik er een mooi gedichtje op schrijven wat dus op papa slaat ik bedoel dan niet een heel papier vol maar een paar zinnentjes heeft iemand iedeen? en wat gaan julie met vaderdag doen??
mijn zoontje zal vast iets maken op het KDV. Verder heeft hij van ons een aquarium gekregen. Beetje vroeg maar kreeg een mooie aanbieding.
wij zitten in de auto onderweg naar onze vakantiebestemming die dag ...heb wel sleutelhanger besteld met foto van onze kleine meid bij de kruidvat...dus die krijgt hij dan.
Mijn dochter gaat mokken beschilderen (met hulp van mij ). En ik zoek ook een leuke tekst, ik wil hem laten weten dat ik hem een leuke en goede vader vind, maar ik heb niet zoveel inspiratie...
Misschien op de volgende sites wat inspiratie? Gedachten-gedichten.nl | Vaderdag Sites genoeg vaderdag gedicht - Google zoeken
kids maken op school iets de oudste is geloof ik bezig met een dakpan schilderen om in de tuin te hangen
ik heb een groot stuk blauw stevig papier gekocht en vingerverf en dan ga ik de handjes en voetjes in de verf dopen en op papier zetten in verschillende keurtjes zo heeft ze toch bijna zelf een kado gemaakt daarnaast heb ik nog een papa boekje gekocht Het papaboekje van Beekman, Thomas bij THE READ SHOP - ISBN 9789460290015
hier maakt ze ook iets op de psz maar ik vind het altijd leuk om zelf ook nog iets te maken ik dacht zelf aan iets van papa ben je niet voor even maar voor je hele leven! zulke dingetjes zoek ik een beetje had ook al gevonden: herinner je gisteren denk aan morgen maar leef vandaag! maar dat zijn dan weer niet echt dingen die op papa slaan maar ik heb nog eem haha