Ik ben nu 17 weken zwanger en naar alle waarschijnlijkheid onze poes ook. Ik vroeg me nu af, of dat consequenties heeft voor ons kindje. Als de poes straks gaat bevallen, moet ik dan extra voorzichtig zijn met oppakken. Heeft iemand ervaring hiermee? Bedankt!
Volgens mij niet hoor. Alleen kattenpoep is schadelijk, maar de kat zelf niet. En zowieso als je kat gaat bevallen of net is bevallen, pak je de poes of kittens niet op. Vinden ze echt niet leuk namelijk. Maar als ze eenmaal schoongelikt en wel bij mammie liggen, dan kan je ze best even knuffelen hoor!
Kan volgens mij idd geen kwaad als je maar uit kijkt met de kattenpoep en geen kattenbakken verschonen. Hoop dat je bij de bevalling kan zijn, heb het vorig jaar meegemaakt en is echt zo mooi en byzonder om mee te maken.
Ja, is echt heel mooi om mee te maken. Onze poes is zelfs op mijn schoot bevallen! Ik was 6 jaar toen en ze lag maar tegen me op te schuiven en mauwen, vond het maar irritant. En opeens: plop, een nat katje op mijn schoot! Zooo schattig!
Oh dat is echt prachtig! Ben gek op katten! en idd alleen de poep is schadelijk, dus lekker kroelen met die beessies! veel plezier!