meid heb bijna tranen in mijn ogen! Wat moet jij je vreselijk hebben gevoeld! en ook vreselijk voor je mannetje natuurlijk, gelukkig viel het allemaal relatief mee. Hoop dat jullie snel weer helemaal opgeknapt zijn! Durf je zeker voorlopig niet meer te fietsen?
Jemig zeg krijg er kippevel van. Wat moet jij je ellendig hebben gevoeld en je kapot geschrokken zijn zeg! En dan ook nog eens als je vriend er niet is en ook nog op zo'n moeilijke dag. Maar wat ontzettend fijn dat het redelijk meeviel. Ooohh wat kan ik me je reactie voorstellen toen je hem daar zag liggen, getver zeg. Ik hoop dat hij snel opknapt, snap idd dat het traumatisch voor hem was, maar ook voor jou hoor! Vergeet dat niet. Laat jullie allebei maar lekker vertroetelen Sterkte meid!!!
Gaat goed met de kleine man! Hij lijkt meteen een sprongetje hebben gemaakt. steekt ineens zijn armpjes uit (van til mij), kan pappa zeggen sinds gisteren, komt nu vooruit als hij probeert te kruipen (trekt zich op knietjes naar voren). Ben over gegaan naar 2 slaapjes net zo als op kdv waar hij maandag voor de 2e keer heen moet en heb er maar meteen een fles afgehaald. Grote jongen ineens!!
Wat fijn dat het goed gaat met je kleine kerel! Enne.. ook ik heb je openingspost met zwaar kippenvel, tranen in m'n ogen en een kikker in m'n keel zitten lezen. Denk dat ik een hartverzakking zou krijgen bij zoiets.. Moet er niet aan denken dat mijn kleine meid zoiets overkomt. Ben echt heel blij voor je dat het weer goed gaat!
Oh bah, heb gewoon de tranen in mijn ogen. Wat moet je toch zijn geschrokken zeg! Poeh, heftig! Gelukkig lees ik nu dat het weer de goede kant op gaat met je ventje!
Wat fijn dat alles goed gaat.. Kwam nog even langs waaien om te kijken hoe het met de kleine man gaat.. Sterkte nog even, ik hoop dat je zelf al aardig van de schrik bent bekomen..