favo knuffel noemt ze opeens anders:/

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door piccolina, 5 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    We vinden het zo bizaar hihi
    Ze heeft knuffdoekje beetje van sigikid vanaf geboorte. Ik heb er zelfs 3 van.. Het is haar favo. We noemden hem va geboorte Max altijd dus ook idereen om ons heen en op kdv etc.
    Opeens maand geleden zegt ze: het is Klaas..:/ we snapten niets van. Sindsdien noemt ze hem Klaas en weigert Max noemen.
    We hebben nooit dat naam genoemd en er is niemand in omgeving of op kdv die dat deed of heeft die naam of kent iemand zo heet..

We vinden naam Klaas erg vreselijk zelf hihi maar zijn er meer kinderen die opeens andere naam geven aan favo knuffel rond die leeftijd? En blijft hij altijd Klaas...?? We noemen heb zelf nog steeds Max haha

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Mijn dochter heeft een babyborn pop, die heeft een hele poos Rosalie geheten. Nu heet ie Manuel.

Haar eerste babypop heet Baby Biesj:( Geen idee hoe ze daar ooit op is gekomen. Die kreeg ze toen ze 2 werd.

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Hier heet pop sara ineens rabba, . Tja ook niet mijn favoriete naam hihi maar wat doe je eraan. Heb 't verder ook nooit ergens gehoord, weet niet eens of 't wel een bestaande naam is.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik vind klaas beter dan er-heh.
    hier een olifantdoekje die hij heeft vanaf de geboorte. We hadden die de prachtige naam fanty gegeven maar hij heeft die veranderd in er-heh.
    heeft een week geduurd neer we erachter kwamen wat hij er-heh bedoelde :D
    Je spreekt het echt uit zoals ik het typ :) ik vind mijn smaak van namen mooier maar het is zijn knuffel en het is dus er-heh geworden :)
    nu heeft hij 2 olifanten en hij noemt ze beiden er-heh

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    tja, ze krijgen een eigen mening. ;) Ze zal Klaas vast ergens gehoord hebben, 't is geen heel vreemde naam oid. ;)

We hebben hier een pop die Sinamina heet en ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat ze niemand kent die zo heet. ;) Wij noemden 'hem' altijd gewoon pop. Ze heeft 'hem' zo genoemd toen ze een jaar of drie was en 'hij' heet nog steeds zo.

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Haha grappig moest lachen van die namen:)))
    Dan zijn we dus blijkbaar moeten zich ook aanhouden aan naam Klaas... Vreselijk;)
    Vind ik vrij bijzonder naam hier.. Nooit gehoord naast SinterKlaas;))

We hebben ook paar dagen nodig gehad om te begrijpen wie ze steeds roept ..:/

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik dacht ook al aan sinterKLAAS. Kan goed zijn dat het daarvan komt.
    Maar er-heh? Euhm,... hoe hij dat uitspreekt. Kan er zelfs geen taal opplakken:D

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hier heeft ze haar pop een tijdje kindje Jezus genoemd... Hoe ze daar nou bij kwam...
    Het is gelukkig ook weer over gegaan

Ze heeft maar 2 die consequent dezelfde naam hebben. Keessie ( alhoewel toen ze heel klein was noemde ze hem Beessie )
    En Noortje een van haar poppen

9. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier heeft G een pop die hij eerst Emma noemde na een tijdje had hij het ineens over Pippa tja zo heet de pop nu!
    Hij heeft ook een lappenpop en toen we vroegen hoe die heette was het Stuart nou jongen als jij hem Stuart wilt noemen geen enkel probleem!

10. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een varkensknuffel, lang heette ze Knor, lekker makkelijk. Nu is het ineens Sherry :D

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oh dat gaat over haha, hier heeft knuf al diverse namen gehad.

Knuf, waf, hondje, oegoe, kapitein piraat, ding, monster, draak.....dussssssss

12. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Haha grappig hè die kinderlogica. Onze dochter heeft een schaap die wawa heet... Ehh? Oké. En een tut doekje heet poppie. Tsja zeg het maar...

13. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Haha juist leuk toch! Hier heeft ze een hond die ze zelf Theo genoemd heeft.

14. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Klaas vaak! (= het zandmannetje) prima naam voor een slaapknuffel.

Hier hebben ze geen naam geloof ik, dl noemt alles (incl zichzelf) naar de laatste lettergreep van de naam. ijsbeer = beertje , etc.

15. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Gaan jullie dan mee met de nieuwe naam???
    Ik bedoel noemen jullie het gewoon zoals het werd genoemd of zoals het ze/hij heeft verandert?
    We hebben steeds moeite hem Klaas noemen (hij was 2 Jaar Max;))))))
    Dus we vergissen zich nog steeds ze lijkt dat ook begrijpen hoor maar dan denk ik zullen we dan hem ook continu Klaas dan moeten noemen beter

16. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Ik zou er zeker in meegaan. Ze ontwikkeld haar 'ik' en dit is daar een onderdeel van. Het kan zijn dat ze iets positiefs aan de naam Klaas koppelt en dat dit knuffeltjes voor net zo'n positief gevoel zorgt en dat ze hierdoor de naam gegeven heeft.
    Ik vind het ook erg creatief van haar.
    Misschien noemt ze hem over 2 maanden wel weer gewoon max. Dat komt ook wel eens voor.

17. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Bedankt dan gaan we mee en gaan opletten dat we die zo noemen. Lijkt mij indd ook belangrijk wat jij beschrijft voor haar..

18. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    hier had ze een knuffel wat eerst een jongetje was en ook max heette en nu is het een meisje en heet het hansje (ook geen idee hoe ze aan die naam komt), maar o wee als je max zegt. zegt ze sorry tegen haar knuffel en gaat er mee kroelen haha

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.069
    113
    Misschien inderdaad Klaas van Sinterklaas. Mijn zoontje noemde zijn knuffel altijd Koes. Geen idee hoe hij er bij kwam, we zijn er maar gewoon in meegegaan, vonden het ook wel heel schattig.

20. Mich85

Mich85 Actief lid

31 mei 2012
    196
    0
    0
    Ik moest hier wel een beetje om lachen (dat ze d'r pop Jezus noemt)

Deel Deze Pagina