en weeral kosten....

Discussion in 'De lounge' started by daphnev85, Jul 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

pfff, het moet me even van het hart...

Met dit warme weer heeft onze koelkast het begeven... Deze morgen ben ik om een nieuwe geweest. Gelukkig zijn het solden dus ik heb een goed exemplaar voor een schappelijke prijs kunnen kopen. Nu kom ik thuis met onze nieuwe koelkast en zie dat onze vaatwas niet meer werkt! Het programma blijft maar doorlopen, als de timer op 1 minuut staat springt hij terug op 80 minuten, en zo blijft hij maar doorgaan. Hij pompt ook het water niet meer weg en het water is helemaal niet warm. Zal ik morgen maar om een nieuwe gaan... ik baal er echt van! Juli zal een dure maand worden :x

2. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

Feb 11, 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Dat is balen inderdaad!

Kun je hem niet eerst na laten kijken? Misschien kan het eenvoudig verholpen worden?

3. daphnev85

nja, we hebben hem al 2 maal laten vermaken op 1 jaar tijd, hij is nu ook al bijna 10 jaar oud... vrees dat het uiteindelijk ons meer zal kosten dan een nieuwe te gaan halen.

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,230
    6,091
    113
    Balen! Meestal komt het tegelijk, de apparaten zijn meestal allemaal tegelijk aangeschaft, dus op zich te verwachten dat er meerderen tegelijk kapot gaan.
    Maar leuk is het natuurlijk niet. Hopelijk blijft het hierbij. :)

5. luca75

luca75 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    4,864
    3,500
    113
    Hadden wij vorig jaar. Vaatwasser na 10 jaar kapot, stofzuiger, wasmachine, auto enz.

Sterkte

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Dat is echt ontzettend balen alles precies tegelijk!

7. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,300
    2,568
    113
    Balen is het.
    Maandag begaf de airco van de auto het en daarna brak de douchekip af en lastig te vervangen is.

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    Balen,mijn man tankte toen straks diesel in onze auto terwijl t benzine is nu is ie afgesleept en word pas maandag gemaakt...ben zo boos word een duur geintje pfff

9. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

Aug 17, 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Keukenapparaten komen meestal altijd per 3 ;)
    Niet fijn die onvoorziene kosten. Wij hier in ons huis in begin boiler kapot gevroren, lolletje van €3000. En het jaar erna lek in ons plat dak. Dan eventjes €6000 mogen ophoesten.. Geld die we eigenlijk heel hard nodig hadden om onze tuin op orde te brengen, die ligt dus al een goeie 2 jaar under construction ;). Komt normaal dit jaar schot in de zaak, maar de zomer is al begonnen, dus gaan we er deze zomer geen geniet meer van hebben.

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat is altijd heel erg balen, ze zeggen inderdaad dat alles met 3 komt :(.

Hopelijk gaat het je niet teveel geld kosten.

@wenneke20, dat is dan een dure vergissing van je man :(

11. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Oh wat balen!!!!! Hopelijk blijft het daarbij.

Wij mogen afkloppen, in 6 jaar nog niks onverwachts stuk gegaan

12. McDsee

McDsee Niet meer actief

Weet niet hoe oud je koelkast was maar als je vaatwasser al 10 jaar oud is en je vervangt die ook dan heb je grote kans dat je volgend jaar in je energierekening een meevaller hebt!

13. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

Feb 1, 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is echt balen inderdaad. Wij hebben dat vorig jaar gehad. In een paar maanden tijd een nieuwe droger, stofzuiger, koelkast en vaatwasmachine. En daarna ging de auto kapot... 😳

14. daphnev85

vaatwas was kado van schoonmoeder, zo goed als nieuw zei ze, nooit gebruikt! :D We hebben van haar ook een oven gekregen, die hebben we ook al mogen laten repareren. Misschien moeten we stoppen met haar kado's aan te nemen :p

Als alles stuk gaat met 3, mag ik mij nog aan iets verwachten :$ Hopelijk zal de energierekening wat minder zijn want die was inderdaad aan de hoge kant!

15. daphnev85

ai, dan mag ik nog niet klagen! Is inderdaad een grote tegenvaller! was de tank helemaal vol? had hij de auto al gestart?

16. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,028
    2,894
    113
    't Gezellige Brabant
    Van die douchekip moet je toch eens een foto maken! Ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet :D

17. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Oh ik ken het! Gaat er 1 ding stuk, binnen een week komt het volgende. En altijd nét als je al ergens voor aan het sparen bent, of het eigenlijk niet kan missen.

Maar hey, je hebt wel weer geinvesteerd voor de komende 10 jaar, dus voorlopig kun je je geld weer uitgeven aan andere dingen:D

18. rozebadeend

rozebadeend Niet meer actief

Ah, van die stomme tegenvallers. Balen. Wij ook weer dure maand.

Maar, volgens mij ben ik de enige hoor, maar al zou in een vaatwasser hebben en die zou stuk gaan en ik had een krappe maand, dan zou ik toch echt even wachten met aanschaffen van een nieuwe en tijdelijk met de hand afwassen.

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    Man vond al raar omda we 50-,getankt hadde dat de tank vol was ,na 2km ongeveer maakte ie herrie en dus meteen aan kant gezet ja toen ging t belletje rinkelen dat ie diesel in onze auto gegooid had pffff...als er niks kapot is kost rond de 250-, als er wel wat kapot is word t duurder :x

20. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Balen inderdaad. Koelkast heb je echt nodig, maar vaatwasser is toch niet zo dringend? Dat kun je later kopen als het beter uitkomt. Ik was ook nog steeds met een teiltje en wat sop.

Share This Page