hey meiden, heb weer een vraagje hoor.... nadat ik vande week al had geschreven dat de 'pijn' zoals van mn eitje aanhoudt ook nu na mijn ei en de puistjes overal lijken op te duiken, heb ik daarbij nu al drie avonden last van een vaag soort misselijkheid, niet 's ochtends maar 's avonds dus en een vervelend soort pijn schuin onderin mn rug. iemand ervaring mee? wachten duurt nog veels te lang...pfff voor alle zwangeren: onwijs gefeliciteerd. voor alle wachtenden: we duimen door en door en door en door.... en voor iedereen die net die **@@#@*@# op bezoek heeft: sterkte. liefs, Daan
ja ik ben ook vaker 's avonds misselijk dan 's morgens, kreeg net ook geen hap eten door mijn keel. En de rugpijn: yep heb ik vorige week 2 dagen gehad. Ellendig wachten he? Sterkte!
Ik vergaaaaaa van de rugpijn al paar dagen....soms slaapt mijn been zelfs,als ik rechtsta voel ik mijn been niet meer ..... Btw heeft ooit iemand gehoord van de harde onderbuik als je zwanger bent? Mijn schoonzus heeft verteld dat je harde onderbuik kan hebben als je zwanger bent....kan dat?
Ik heb dat ook nu laaste week s'avonds misselijk en idd pijn in mijn onderrug. Heb net de test van mijn HA gehad en de test is NEGATIEF, maar ze zeiden tegen mij wel zolang de er niet zijn kan alles nog gebeuren : Want ben nu zoals jullie kunnen zien 5 dagen overtijd En heb helemaal geen gevoel idd dat de eraan zitten te komen. We gaan gewoon allemaal heel erg veel voor elkaar duimen Liefs winnie
Ik heb een klein beetje last van me onderrug, veel vervelende pijntjes in me onderbuik (soort van menstruatiepijn) en ik ben snel moe..en ik ben nog niet overtijd...
hey lieve meiden, bedankt voor jullie reacties. Hoe is het inmiddels met jullie, overtijd en/of ook aan het wachten.... die onzekerheid moest verboden worden he. winnie: er zijn best veel meiden die pas na een week overtijd of soms nog later pas positief testen... dus houdt de moed erin he.... ik probeer maar rustig verder af te wachten...... (maar geduld in dit soort dingen is niet bepaald mijn sterkste kant...haha) Liefs, Daan
Daan75 Ik heb het vandaag van veel meiden gehoord ja. Hou de moed er zeker in zou toch echt een mooi wonder zijn Ben nu 6 dagen overtijd en nog steeds geen enig gevoel van Liefs winnie
Eergisteren voor het eten even een paar worteltjes gegeten. Loop bij een diëtiste vanwege "darmproblemen en zwanger worden" en moet van haar rauwkost eten voor het avondeten om de spijsvertering op gang te brengen....... ......nou dat heb ik geweten, waanzinnig misselijk! En zo gaat het bijna elke avond. Als ik tegen het moment van "ik moet eten" aan kom, wordt mijn misselijkheid nog erger.... Maar ja, hoezo jezelf gek maken! Ik mag dit weekend testen, ga maar uit van het negatieve, dan kan het altijd nog een verrassing zijn.... Jullie allen succes en sterkte met wachten, jeetje mensen die 6/7 dagen over tijd zijn...ik leef met jullie mee! x
Ik mag bijna testen,maar ben echt niet zeker van of ik zwanger ben,maar mijn lichaam doet vreemd,rare pijn in mijn spieren,kan normaal niet lopen,ben zoals een handicap,haha wat is dat? heeft iemand zoiets meegemaakt?
hier ook nog steeds hetzelfde. Last van mn rug/bil wordt steeds irritanter en mn borsten hebben in al mn 30 jaar dat ik besta nog nooit echt pijn gedaan, maar nu wordt het iedere dag wat meer.... zou het dan.... ik durf er nauwelijks op te hopen en moet nog zo lang wachten... (weet niet precies wanneer mn NOD is, dus heb em maar op de langste dag gezet, ik voelde rond mn ei ruim een week van alles en was erg verkouden dus mn temp was al heel de week ook hoog, dus weet niet precies wanneer mn ei nu echt is geweest). fijn weekend allemaal met hopelijk wat positieve testen voor jullie Liefs, Daan