Morgen eindelijk op vakantie! Ben over ruim 5 weken weer terug. Ik zal het wel missen om niet iedere dag even hier te kunnen kijken, lezen en meekletsen! Voor iedereen heel veel plezier en succes met zwanger worden/ zwanger zijn! Wij gaan ons best doen om zwanger terug te komen en ik hoop van jullie ook veel goede berichten te lezen straks. Groetjes Olga
hey olga, een hele fijne vakantie!! geniet ervan!! en we gaan duimen dat jullie met z'n 3en terug komen!!
We gaan naar argentinie en Chili. Heb hier al eerder iets over geplaatst, maar kon het niet laten om nog even gauw gedag te zeggen. Olga
Geniet ervan olga, Heerlijk een vakantie van 5 weken !! Zo ben je mischien oo even wat minder bezig met het zwanger worden. Ik hoop dat je terugkomt met goed nieuws !! Xxlinda
Hallo. Ik ben er ook verschrikkelijk aan toe! Ben zo moe. Heb de afgelopen drie weken elke avond en weekend afspraken gehad. Leuk hoor, maar pffff.... wat vermoeiend. Ik heb er ook extra hard voor moeten werken omdat ik niet voor vijf weken vakantiedagen heb. Nu nog even een ochtend (tot 1 uur) werken en dan gaan we om hlaf vier naar schiphol. Eerst vliegen naar madrid en vanaf daar zo'n veertien uur naar Buebos Aires. Die hoop ik natuurlijk goed te benutten door de hele reis te slapen! Maar of dat gaat lukken..... Daaaaaaag