Omdat mijn vriendin bevallen is van ons pete kindje, natuurlijk geweldig en hij is gezond.. Maar ik ben ontzettend geschrokken van haar bevallingsverhaal. Ik ga hier niet in detail treden omdat ik niemand wil laten schrikken. Ik denk dat ik het zelf niet op die manier zou vertellen tegen een zwangere vriendin die nog moet bevallen... Maar natuurlijk moet ze ook haar ei kwijt. Ik heb het angstzweet nu aardig op mijn rug staan. Herkenbaar?
Lijkt me erg vervelend... dat jeje nu zo angstig voelt. Ik heb tot nu toe de horror verhalen behoorlijk kunnen ontwijken gelukkig. Al moet ik zeggen dat als ik aan de bevalling denk ik het ook lichtelijk benauwd krijg inmiddels.
ja en dit is de tweede bevalling, ik heb het bij mijn eerste er redelijk goed vanaf gebracht als was het een lange en zware bevalling. Mijn vriendin belde net na haar bevalling op net, het was maar een korte bevalling maar een stuk heftiger als bij de eerste. Nu ben ik ook zwanger van de tweede en denk ik, pfff zo kan het dus ook gaan. Het komt natuurlijk ook wel erg dichtbij omdat ze mijn beste vriendin is en bij ons altijd alles hetzelfde gaat, vreemd genoeg.
Ik had na de eerste echt mega angst voor de bevalling, heb dat ook tegen de vk gezegd en die zei dat het nijna niet nodig is en dat de tweede bijna altijd sneller komt omdat de weg al een keer bewandeld is. Nou ze had gelijk, de tweede kwam in 3 uur tijd. Bij de eerste waren het 27 uur. Probeer je niet teveel druk te maken. Het komt echt wel goed.
Hey Luna. Hier had ik dat ook hoor. Ook een vriendin en zus die vertelden dat de 2e toch echt zwaarder was qua bevalling en dat terwijl ik nog 4 a 5 weken moest... Dus toen werd ik best wel bang en onzeker.. Maar zoals je weet is het bij M.ausje appeltje eitje geweest Maak je niet te bang hoor, iedere bevalling en ieder mens is anders. Anders geef het op tijd aan bij de vk
bedankt, ik had stiekem al gehoopt op wat geruststellende verhalen. Ik beleef het ook gewoon heel intens omdat ik het zo zielig vind voor haar.
Oja hoor ik snap je helemaal!!!! Hier de eerste ook "redelijk"makkelijk gegaan!!Maar nu nummer 2 en 3 onderweg zijn wordt ik ook wel een beetje huiverig mss een keizersnee(ik ben als de dood voor opereren catheters enz)Maar probeer het van me af te zetten en het gewoon te beleven!! Maar ow ik herken je verhaal zo!! God luck komt vast goed!! Sjaantje
Ow Luna ik snap het heel goed maar vergeet niet dat elk mens anders is en dit echt NIETS zegt over jouw bevalling! Ik heb ook de kriebels maar anderzijds merk ik ook dat ik er weer aan toe raak, wees niet bang je lijf neemt het gewoon over het is nog zo ver weg!