Net zwanger en hoofdpijn??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Def, 6 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Def

Def Lid

13 mrt 2009
    13
    0
    0
    Dames even een vraagje!
    Weet sinds vanochtend dat ik zwanger ben van ons derde kindje.
    Ben natuurlijk ontzettend blij maar zit wel met een dingetje.
    Heb sinds vandaag ook last van wat drukkende hoofdpijn, exact hetzelfde hoofdpijntje als wat ik heb net voor ik ongesteld word, vind het een beetje eng! Meer dames die dit hebben of hebben gehad ?

2. Def

Def Lid

13 mrt 2009
    13
    0
    0
    Niemand?

3. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Misschien van de spanning? :)

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap vanaf de positieve test tot geboorte hoofdpijn gehad.
    Was bij mij een vervelend zwangerschapskwaaltje

5. Def

Def Lid

13 mrt 2009
    13
    0
    0
    Ja het is idd erg vervelend hoor maar ook een beetje beangstigend omdat ik het normaal ook rond Mn menstruatie heb

6. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Ik had ook vlak na mijn positieve test 2 dagen flinke hoofdpijn. Daarna niet weer gehad. Ik hoop voor je dat het snel over is. Anders paracetamol gebruiken als het niet vol te houden is.

7. Jenny13

Jenny13 Actief lid

13 apr 2016
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier was het de eerste weken ook erg aanwezig. Wel de ene dag meer als de ander. Daarna weer een paar weken weg, en nu komt het soms weer terug. Zolang ik maar genoeg slaap pakte, dan was het minder. Het kan er inderdaad bij horen.

8. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Bij me eerste kindje tot 20 weken last van gehad! Verschrikkelijk heel de dag door en dan wil je niet teveel ervoor innemen ook.

9. Def

Def Lid

13 mrt 2009
    13
    0
    0
    Dankje meiden,
    Het is onderhand alweer een stukje minder.

10. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik heb een soort hormonale hoofdpijn (weet niet, voelt gewoon op een specifieke manier die ik herken als hormonaal), idd rondom menstruatie.
    Maar heb deze ook gehad in zwangerschap (mijn 2e en 3e zwangerschap vooral), vooral in eerste trimester.

Bij mijn 3e zwangerschap (mk) hield de hoofdpijn aan, zonder dat menstruatie kwam en was uiteindelijk voor mij ook een van de redenen om toch eens een testje te doen. De 'normale' hormonale hoofdpijn is bij mij maximaal 3 dagen. Maar in zwangerschap duurde dat veeeeeeeel langer ;). Gelukkig niet alle dagen even erg...

11. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Ik heb vaak hoofdpijn de dag voor of de 1e dag van mijn menstruatie. Dit komt door de hormooschommeling. Sinds vrijdag weet ik dat ik zwanger ben en heb zaterdag en gisteren ook hoofdpijn gehad. Denk dat je je er geen zorgen over hoeft te maken.

12. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik had ook vaak voor de menstruatie hoofdpijn en nu nog steeds gewoon iedere dag hoofdpijn en brn toch al 17 weken zwanger.

Deel Deze Pagina