Soms weet ik niet wat ik er mee aan moet, onze dochter slaapt niet tussen 19.00 en 22.00 uur maar al die tijd is ze ook niet te genieten, veel huilen en alleen met haar lopen houd haar stil.... Herkend iemand dit en wat doen jullie ermee?
ik herken het kailynn is tussen 19.00 een de laatste voeding niet slapend te krijgen (soms mazzel) in bed krijst ze en al je ze naar beneden haald is ze ook maar 5 minuten stil en dan begint ze weer.
Herkenbaar, Ruben is van 17.00 tot 18.00 niet te genieten... Blijft maar krijsen en is niet te troosten... Is een soort huiluurtje denk ik.... Liefs Angela
Hier ook het geval.. Savonds niet willen slapen maar wel huilen.. Je hoort dat ze savonds de prikkels verwerken wat ze overdag opdoen en dat huilen de ontlading is. Wordt wel beter alleen is erg vervelend! Groetjes Kalush
Zeer herkenbaar dus, blijven jullie dan ook maar lopen? wat doen jullie? Wijstoppen haar al rond 21.00 uur in bad om weer een half uurtje te doden en we geven de laatste fles al om 21.45 uur ipv 23.00 uur... Gisteren zelfs al om 21.00 uur en toen om23.00 uur nog maar een en ze drinkt dan wel weer.. Ze zit wel in een mega sprong maar dit wakkerblijven heeft ze altijd al
Esmee heeft nog nooit geslapen 's avonds (in bed tenminste). Wij halen haar na een uurtje proberen in bed naar beneden en leggen haar in de kinderwagen. Zo kunnen we steeds de speen erin doen en schudden aan de wagen. Zo dommelt ze wel maar slaapt niet. Sinds vorige week heb ik een hangmat voor in de box gekocht bij prenatal. Hierin ligt ze lekker naast ons en valt ze ook steeds een beetje in slaap. Hopen dat ze dit gauw in bed wil doen. Ik probeer het trouwens wel steeds na de fles van 19 uur.
Heel herkenbaar, volgens mij is het een huiluurtje Milan heeft het 'savonds en in de ochtend. Niks helpt,dus mama en papa zijn erop voorbereid om rondjes te lopen ,liedjes te zingen, in foetus houding leggen en zelf proberen rustig te blijven. Maar het is wel vermoeiend.
Fynn heeft dit ook gehad. Was blij als ik de laatste fles kon geven want daarna viel hij tenminste in slaap. Sinds 2 weken valt hij ineens spontaan na de fles van 19.30/20.00 in slaap En moet ik hem wakker maken voor de laatste fles. Er is dus hoop. Hoewel jouw kleintje wel wat ouder is dan Fynn. Maar misschien is Fynn wel zwaarder en heeft dat er ook wat mee te maken. Maar...tussen ongeveer 16.30 en 19.00 is hij ook niet te genieten hoor. Dan heeft hij nog steeds z'n huiluurtje. Maar ik ben allang blij dat ik daarna de avond weer voor mezelf heb.
bij mij ook zo'n geval legde haar altijd rond 07.30 08.00 in bed na haar laatste voeding maar afgelopen zondag wou ze opeens niet meer slapen en krijsen dat ze deed dus kon haar ook niet zo laten en gisteren weer het zelfde verhaal me leven staat even op zen kop lijkt het wel, misschien iets te hard op gezegd dat ze altijd makkelijk in slaap viel nou is mijn vraag meiden zou het gewoon een tijdlijke iets zijn? Ben bang dat het uit de hand gaat lopen met haar slaap tijden en ging zo GOED