Hoi, Mijn pap en mam zitten in Turkije (vakantie) en ik zou ze eigenlijk wel even willen bellen. Iemand een idee of dat echt heeel duur is? (van vaste lijn naar papa's mobiel) ? Of valt het wel mee? Groetjes
voor jou is het niet duur, je betaalt gewoon normaal tarief van vast naar mobiel. Alleen je vader betaalt alles van ned naar turkije of andersom weet het effe niet meer. dus jij kunt gerust bellen, geen extra kosten, voor je vader wel extra aangezien hij in turkije zit.
jammer, dat er geen vaste toestel is waar hij is anders weet ik wel een manier hie je heeeeel goekoop akn bellen
Ligt eraan, ik heb bijv. Vodafone en dan heb je iets wat ervoor zorgt dat je maar 1 euro per gesprek betaalt of zo.. Als je gebeld wordt in het buitenland dan he.
Oh ja Vodafone passport: Met Vodafone Passport kun je zeer voordelig bellen, sms'en en internetten op je mobiel vanuit het buitenland. Je betaalt alleen je Thuistarief (buiten de bundel) plus 0,79 per gesprek. Gebeld worden kost je in het buitenland slechts 0,79 per gesprek, ongeacht hoe lang je gesprek duurt. Je kunt nu met Vodafone Passport ook voordelig internetten op je mobiel als je in het buitenland bent. De Vodafone Passport tarieven gelden alleen in de Passport landen.
Of hun op de hotelkamer bellen, dan kost het ook niet veel, jij betaald dan alleen en via internet zijn er genoeg goedkope aanbieders per minuut.
Hoi meiden, ik heb net toch even gebeld, zie het wel. Maar een paar minuutjes maar heb toch even hun stemmen gehoord. (Mijn ouders wonen sowieso een paar honderd km weg, maar we bellen wel vaak, vooral met mam moet ik altijd even kletsen . dus is raar als dat ineens niet gaat) PS vodafone passport heb ik niet... Bedankt dus voor jullie berichtjes iig!
zoals elif het aan geeft hebben ze geen vaste tel op hun hotel kamer. wij gebruiken voipwise.wadeer het met je tel op iets van 1,40 ofzo en dan kan je onbeperkt 9 dagen gratis praten