Laag HCG en borstvoeding?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Honnepon83, 27 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Honnepon83

Honnepon83 Actief lid

17 jul 2013
    107
    0
    0
    Stay at home mom
    Lieve Meiden,

Eerder vandaag al even een plaatje bij de vage testen gepost, maar eigenlijk zijn ze niet zo vaag. Toch nog even een vraag:

Afgelopen zaterdag was mijn NOD
    Afgelopen maandag voor het eerst getest en na een aantal minuten, maar zeker binnen de 5 kwam daar een lichte maar duidelijke streep.
    Super blij natuurlijk. ik had in de middag getest dus dacht de volgende ochtend er nog maar 1 achteraan, die zal dan vast wel duidelijker zijn met ochtendurine..... nee dus... hetzelfde.
    Twee dagen later weer in de middag getest en weer hetzelfde, en vanmorgen leek de streep zelfs iets lichter.

Nou vraag ik me af of het zou kunnen dat HCG niet zo snel stijgt doordat ik nog borstvoeding geef? Ik geef nog voor het slapen gaan en bij het opstaan. niet zo veel meer maar toch...

Heeft iemand hier ervaring mee?
    Hoe liep het bij jou af?

Ik maak me zo druk om die kleine beeb, ik hou het niet meer :(

Liefs,
    J.

Bijgevoegde bestanden:

2. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ik vind de laatste test helaas ook wat lichter. Denk niet dat hcg trager stijgt wanneer je bv geeft. ik hoop op een positief vervolg.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Volgens mij heeft je HCG-waarde of de stijging ervan niks te maken met borstvoeding.

4. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je niet meer moet testen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar kijk maar in mijn topic. Ik had vorige week een positieve test vijf dagen later was die lichter een dag later weer veel donkerder om gek van te worden.
    Ik test ook te veel. Maar het is makkelijker iemand anders advies te geven dus bij deze. Volgens mij zien die testen er prima uit en ligt het aan de kwaliteit. Ik vermoed dat de producent van die 2 voor 5 euro se vraag niet meer zo goed aan kan 😀

5. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    bij mij liep die ook niet zo heel snel op!
    bij me eerste dochter waren de testen veel duidelijker..
    pas na een volle week toen moeders voor moeders kwam zag ik pas dat de 2e streep iets duidelijker werd..

hopelijk helpt dat een beetje :D

6. Honnepon83

Honnepon83 Actief lid

17 jul 2013
    107
    0
    0
    Stay at home mom
    Bedankt voor jullie reactie meiden.

Ik ga inderdaad maar eens stoppen met testen ;)
    Uiteindelijk hebben ze toch geen invloed op wat daarbinnen gebeurd.
    Voel me verder best wel zwanger dus de tijd zal het leren.

Wel fijn om te horen dat ze niet bij iedereen even keurig oplopen.

kan ik toch weer lekker slapen :)

x

7. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik geef nog borstvoeding en mijn testjes liepen gewoon mooi op. Borstvoeding staat los van je HcG aanmaak. Maar misschien had je neteeen test die wat minder was of was je urine minder geconcentreerd. Maar misschien gaat het ook niet goed.. :(
    Ik duim voor een dikke, dikke streep op je volgende test!

8. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Dit denk ik ook! Vond het bij me dochter super testen (2011) bij m'n miskraam (2013) al minder en nu echt klote dingen! Duurt super lang voor er iets komt en dan worden ze best donker maar kan soms zo 20 minuten duren voor ze knal zijn en t gaat super langzaam

9. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Met mijn miskraam bleven ze eerst zo licht en uiteindelijk liepen ze wel op maar het was toen niet goed.
    Spannend hoor, succes!

10. Honnepon83

Honnepon83 Actief lid

17 jul 2013
    107
    0
    0
    Stay at home mom
    Ik kon het toch niet laten.... nooit zo'n last van testdrang gehad als nu.
    vanmiddag getest met een action test.

Streepje was zo licht dat ik echt moest turen.

Denk dat het over is. nu maar afwachten...:(

11. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    He gatsie, wou ook dat ik je een leuk positief antwoord kon geven maar niet oplopende strepen was bij mij duidelijk altijd mis, en ik heb er heel wat meegemaakt.
    Hoop voor je dat je gauw een plakkertje mag hebben.

Liefs

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

De bovenste testen zijn kv testen toch? Heb je voor deze laatste action test ook met action getest? Zo niet dan is het lastig vergelijken. Hoeft dus nog niks te zeggen. Zou dan toch nog een kv test doen om te kijken of hij toeneemt.

13. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hè wat vervelend. Zolang je geen bloed hebt gaat het misschien nog goed. Ik duim voor je

14. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ik ben drie keer zwanger geworden tijdens het geven van volledige bv. Bij mij liepen de testen gewoon goed op, dus geen ervaring met langzaam oplopend hcg.

Balen meid dat t er niet best uit ziet :(

15. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwangere pnr6.

Ging je zwangerschap goed tijdens het voeden? Hier ook zwanger en volledige bg.. Bang voor een miskraam

16. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ja alle keren ging het goed hoor. Waarom ben je bang voor een mk? Er zijn meer vrouwen die zwanger zijn en (voll) bv geven hoor!

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Borstvoeding gaat prima met zwangerschap samen hoor, kan absoluut geen miskraam veroorzaken. Ik zou met dezelfde kv test nog eens testen, dan heb je een betrouwbaarder beeld. Ik hoop dat het goed zit!

18. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwangernr6.
    Omdat de baarmoeder samentrekt. Maar wat fijn te horen dat het goed samen kan gaan.

19. Honnepon83

Honnepon83 Actief lid

17 jul 2013
    107
    0
    0
    Stay at home mom
    Ben prijstechnisch toch maar overgestapt op de actiontest.
    nu 4 testen gedaan waarvan de eerste negatief leek.
    De rest gaf toch wel een licht streepje.

Ben inmiddels wel een beetje oud bloed verloren.

Voel me nog heel erg zwanger, dat maakt het lastig te geloven dat het niet goed zou gaan.

Nu toch maar een beetje geduld gaan oefenen en hopen dat het snel duidelijk zal zijn.

Bedankt voor jullie berichtjes!

Liefs J

20. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Bij mij gaf kv al een duidelijke streep terwijl action nog bijna negatief was... verder geen ervaring met zwanger en bv.

Deel Deze Pagina