Verscheen meteen nadat het roze wegtrok! Het is trouwens ongelofelijk moeilijk om een foto te trekken met trillende handen en knikkende knieen
Ja dat is een beetje een probleem... Door omstandigheden moesten we de kinderwens even on hold zetten, dus zit nu tijdelijk weer even aan de pil ... Zou heeeeeel erg welkom zijn hoor maar kreeg dus geen tussenbloeding dacht toch maar even testen... Komt dit erop..
ik zie hem op je laatste foto ook goed hoor , en is die al helemaal opgedroogd? of nog niet? want dan word ie misschien nog wel wat duidelijker , zo was het bij mij toch met de kv2v5 testen voorzichtig gefeliciteerd alvast ! x
Ik ben zelf ook heel zenuwachtig zit op dit moment op ong 6/7 dpo en heb sinds gister elke keer last van krampjes rondom mijn baarmoeder en weet dat het ook kan zijn van een naderende menstruatie
Nee maar ik hoop asap een digitale te hebben met zwanger op.. Ik heb het niet zo voor streepjes, ze bedrogen me al vaker, vandaar
Heb ik ook gedaan eerste zwangerschap..... Na vier testen met streepjes ook op een zondag een stad opgezocht met koopzondag want mijn vriend stond te stuiteren haha !! Helaas uitgedraaid op een MA Als het woord zwanger erop staat geloof je het pas echt