hoera, hoera er is er een jarig en er genieten er 2 al een jaar van bv (dat rijmt!)! ik wil hier toch even melden dat ik heel blij ben dat ik mijn ventje al een jaar borstvoeding mag geven. we genieten er beide nog van dus voorlopig nog geen eind in zicht!
Van harte gefeliciteerd Jo, met je 1e verjaardag! En Geke, gefeliciteerd met jullie jubileum. Dat jullie er nog maar lang van mogen genieten!
Op de valreep maar de dag is nog niet voorbij he... GEFELICITEERD! Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad en nog lang mogen genieten van de bv!
Geke en man, van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie kleine mannetje! En natuurlijk gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie borstvoedings-tijdperk! Jo, Van harte gefeliciteerd met je aller eerste verjaardag! Wij hopen dat je een leuke dag hebt gehad! Met natuurlijk heeeel veel cadeau'tjes!
dank voor de felicitaties! die vele kadootjes waren er wel bb! Jo is er helemaal van dolgedraaid maar slaapt lekker nu. kan me het nog niet voorstellen, 2 jaar.... maar wie weet, 1 jaar had ik ook niet bedacht. het streven was min 6 maanden maar t gaat nu zo makkelijk en hij wil overduidelijk nog graag...
Hoi Geke, Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je Jo, en 1 jaar borstvoeden! Echt helemaal super van jullie hoor!
Nog onwijs gefeliciteerd met Jo zijn eerste verjaardag en een jaar lang bv. Ik hoop je te mogen volgen.