symptomen of zenuwen? ~Twijfelaartje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door minipi, 19 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    :(
    Sinds ik ruim een week geleden plotseling een dag misselijk was (wat ik noooit ben) ging ik mezelf nogal focussen op andere 'symptomen'. Nu twijfel ik heel erg of ik mezelf dat niet gewoon aanpraat?!?! Zeker omdat het pas ronde 1 is... Herkennen jullie dit?

Wat ik nu vooral voel is een continu 'vol' gevoel (normaal heb ik altijd trek in iets) -> ik eet nog wel gewoon, maar heb het gevoel dat mijn maag tegen mijn keel aan gedrukt zit ofzo :(
    Verder voel ik af en toe kleine steken in mijn onderbuik en ben ik moe.
    HEEEEL stom, maar vorige week heb ik zelfs in een impuls augurken gekocht in de supermarkt :rolleyes: Maar dat is vast gewoon een rare gedachtenkronkel

Soms lijken signalen ook tegengesteld. Zo heb ik tijdens het slikken van de pil (en daarvoor) veel last gehad van verstopping in de 1,5 week voor ongi en nu is mijn stoelgang juist erg 'soepeltjes' (-> terwijl je bij zwangerschap het tegengestelde zou verwachten, toch?)

Herkennen jullie dit toevallig? En hoe gaan jullie met deze zenuwen om? Hoop dat ik dit niet elke maand ga krijgen...

2. Niet meer actief

Yups, herkenbaar en ik hoop net zo hard als jij dat het snel overgaat :D Ik ie zelfs in een negatieve zwangerschapstest twee streepjes bij wijze van :)

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Herkenbaar hoor. Bij mij was het gewoon van het ontpillen, Dan merk je pas wat een troep het is. Maak je niet te druk en ga je niet teveel focussen. Soms lukt t niet omdat je te graag wil.

4. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    bedankt voor jullie berichtjes!
    Ik hoop ook dat ik er straks wat luchtiger mee om kan gaan, als ik eenmaal gewend ben aan het ECHT proberen :)

5. pooh7605

pooh7605 Actief lid

20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Ik had niet zoveel klachten alleen wat pijn aan mijn tepels en veel zienbare aders over mijn gehele lijf tegen mij werkt ook gezegd ontpillen maar heb 3 dagen voor de menstruatie getest en ik ben zwanger gelijk de 1ste ronde.

6. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    heey

ja ik heb dit dus ook enorm. Dit is mijn 1e ronde en ik praat mezelf ook vaalles aan. Ik denk dat dit vanzelf over gaat. Omdat je net hebt besloten een kindje te willen enzo. Ik ben afgelopen week op vakantie geweest en er stonden daar mannen met konijntjes aan de kant. En hij liet het konijn, nadat ie je naam heeft gezegt een briefje trekken waar iets op stond. En er stond in je krijgt binnen kort erg goed nieuws dat je leven veranderd. Je word er erg gelukkig en blij mee.. Dat soort dingen ga ik dan denken misschien is het raak geweest de 1e keer.. want mijn eisprong was volgens berekening vorige week..
    Alle dingen vallen op. Zwangere vrouwen, kinderen, alles dat ermee te maken heeft. Dus ik weet precies hoe je je voelt....

7. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Da's erg bemoedigend! Maar toch durf ik er nog niet zo op te hopen. Zou natuurlijk heel blij zijn als het bij mij ook zo is, maar ga er niet van uit...

Wel goed om te horen dat het niet helemaal raar is zoals ik er op reageer, dat er meer mensen zijn die dat hebben!
    Nog een weekje geduld en dan weet ik in elk geval meer!

8. pooh7605

pooh7605 Actief lid

20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Veel succes, ik duim voor je

Deel Deze Pagina