Hallo dames Even een vraagje ik heb gisteren een predictor early gedaan deze was positief vandaag een expres gedaan maar deze geeft niks aan is het nog te vroeg voor de expres ? Weet niet wanneer ik me eisprong heb gehad ben nog niet extreem lang gelden bevallen en het was dus ook niet helemaal de bedoeling om zwanger te worden foto met 2 testen is de early 1 test is de expres
Hmm dat is raar! Die early is echt wel vrij duidelijk.. dan zou je op de express toch ook wat moeten zien... weet je zeker dat je gister niet toevallig je eisprong had? Al lijkt het me vrij sterk dat hij daar zo sterk op reageert...
Ik zou morgen nog ene keer testen het zou kunnen dat je hcg dan pas is gestegen en dat je urine minder geconcetreert was en blijven testen met dezelfde test.
Ik zie op de foto met twee testen op allebei een heel licht streepje hoor. Is die foto binnen de afleestijd genomen?
Ik zie op de foto op alletwee een streepje... maar ehhh... voor iemand die niet zwanger wil raken ben je wel erg vroeg met testen
Ze hebben alletwee een streep hoor, ze staan gewoon niet op dezelfde plaats, wat normaal is bij Predictor, zie maar bij mijn testen.
Oei nee, dat is nog heel kort geleden inderdaad. Gefeliciteerd nog! Kan mij voorstellen dan dat dit nu flink schrikken is.
Als het wel zo is dan is het net zo welkom als me andere 2 kids het zal wel zwaar worden maar niet minder welkom
Heb je nu al onbeschermde seks gehad dan zo kort na je bevalling? ik vloeide nog 2 weken na de bevalling ( wat bij jou dan al je eisprong is geweest ongeveer )