Haha, Vannacht in mijn slaap naar wc gegaan en getest. Niet eens heel bewusr gezien ik na de test direct in slaap ben gevallen. Word ik vanmorgen wakker zie ik dit. Ben pas 7dpo.
Deze zijn van de Action zeker? Hoe erg kan je test drang zijn hè haha. Maar zou gewoon even morgen nog een keer testen. Hoe zeker ben je trouwens dat je op 7 dpo zit?
7dpo is heel zeker. Heb mijn ei gevoeld. Kruidvat 2v5 zie ik alleen als ik ga kantelen in t licht een streepje. Zou toch niet mogen dat se action zo een duidelijke indroger geeft?
Je hebt precies de minst betrouwbare testen gedaan Ik zou een predictor kopen en daar gezellig op plassen. Ik hoop mee op mooie streepjes!
Ei voelen is niet echt een zekerheid. Zou nog een testje doen, die binnen de tijd aflezen. Ik hoop voor je dat je daar ook een mooie streep op krijgt
Ik zou opnieuw testen omdat het buiten afleestijd is. Voor 7 dpo is zo’n test haast niet mogelijk. Of je bent verder want ik begrijp dat je geen ovulatietesten hebt gedaan. Je ei voelen vind ik zelf onbetrouwbaar .
Nou je hoeft er niet voor te turen en is roze!!! Voorzichtig gefeliciteerd. Edit: oh lees nu pas dat je ook een kruidvat test hebt gedaan en daar minder op ziet.. Dat maakt t wel weer wat onzeker.. Hmmz ik duim keihard mee dat t geen indroger is dan.
Waarom test je om er vervolgens niet bewust op te kijken en dan dus de volgende ochtend in onzekerheid zitten of het al dan niet een indroger is?
Deze test is ver buiten afleestijd afgelezen, dus enige wat je kunt doen is overnieuw testen. K2v5 wel binnen de tijd afgelezen? Dan zal deze ook wel kloppen, maar anders even doen alsof deze niet zijn gebeurd
Aangezien je ver buiten afleestijd deze streep hebt gezien, is de test niet echt betrouwbaar... ik zie hier wel vaker vals positieve action-testen op die manier voorbij komen. Zou daarom opnieuw testen en binnen de aangegeven tijd aflezen.
Tja, hij blijft buiten afleestijd afgelezen en indrogers kunnen heel goed roze zijn. Dus of een indroger of je bent verder dan 7 dpo. Enkel een nieuwe test en binnen afleestijd aflezen kan jou nu duidelijkheid gaan geven.