Avondbedtijd baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loutjepoutje, 9 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieslie

Lieslie Actief lid

30 mei 2015
    247
    7
    18
    Zuid Holland
    Hihihihi ik zit hier ook met een baby in mijn armen voor de tv!! ( sister act ;) )
    Hij is ondertussen wel in slaap gevallen...had ik hem nu maar op bed gelegd...maar ja, hij zal zo wel weer voor een voeding komen!

2. DaanenMilou

DaanenMilou Nieuw lid

26 aug 2017
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo.

ik heb een vraagje.. Onze dochter milou is morgen 8 weken oud en weegt 5020. we geven haar 6 voedingen van 150, de ene keer is ze wakker voor de late voeding de andere keer moeten we haar wakker maken. Gisteren hebben we haar door laten slapen kijken hoe laat ze dan komt helaas al om 1 uur. De laatste voeding geven wij tussen 19.00 en 19.30. Nu is het zo als wij de late voeding geven slaapt zij tot ongeveer 4 en 5 uur heel onrustig. Beentjes optrekken armpjes na haar gezichtje trekken, strekken. dit doet ze alleen s' nachts.

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Maar als ze uiterlijk om 19.30 een voeding krijgt dan is het toch heel netjes dat ze om 1 weer komt?
    Je kan ook de laatste fles later doen en die iets ophogen. Maar eigenlijk is het heel normaal dat ze nog (meerdere keren) per nacht komen.

Deel Deze Pagina