vuurwerk

Discussie in 'De lounge' gestart door Moonfairy, 30 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik ben benieuwd wie er vuurwerk gekocht heeft,en zoja wat..??:D:D

Ik kijk lekker naar buiten,heb er een hekel aan,maar als mijn meisje oud genoeg is sta ik uiteraard wel buiten!:D

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

We hebben wat van dat harde knal vuurwerk.. ( niet koopbaar in nl :D)... Verder hebben we een mooi sierpakket..

Voor Esmee voor s'avonds na het warm etet hebben we wondertollen, sterretjes en romijnse kaarsen.. Steken wij aan hoor!:D

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hebben veel siervuurwerk en van die pijlen.. en wat kindervuurwerk.. en knallers...

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Siervuurwerk vind ik het mooist!!:D

5. nicole86

nicole86 Lid

11 feb 2009
    22
    0
    0
    Flevoland
    wij gaan feestje vieren bij ons thuis en hebben ook best wat vuurwerk in huis gehaald. Vooral siervuurwerk dus vuurpijlen enzo. Wel leuk, maar ergens vind ik het ook zonde van het geld.. Maar goed, helemaal niets hebben is ook niet leuk!!!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij (nou ja, mijn man dan ;)) hebben een vuurwerkpakket met van die potten gekocht. Meestal hebben we een pijlenpakket, maar hij wilde nu eens wat anders...

7. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Vriendlief heeft vuurpijlen en wat potten gekocht (waarvan de helft van de pijlen al de lucht ingeschoten zijn ;))

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Uuh ja van dat hele harde spul dat niet in Nederland te verkrijgen is.
    Ben gek op vuurwerk, nou ja... knal werk. Hoe harder hoe beter.
    We hebben laatst onze sneeuwpop opgeblazen met een vlinder :D :D

9. valhalla

valhalla Niet meer actief

Man man wat heb ik een pesthekel aan vuurwerk. Niet dat het niet mooi is, maar al die vogeltjes, huisdieren en andere beestjes die helemaal in de stress schieten... zo zielig!

En lekker voor het milieu is het ook niet. En dan elk jaar weer de gewonden die er mee vallen... Nah.

Hoor liever een champagnekurk dan een rotje....

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wehehehe ik hou echt van die knallen. Het liefst dat de ramen in de sponningen trillen en er een gat in het trottoir zit :p

11. Revit

Revit Niet meer actief

Verschrikkelijk!
    Ik zit binnen, zet geen stap buiten tot het weg is. Kijk wel uit het raam. Ik ben dr bang voor, heeft ook een reden, maargoed.
    Zal blij zijn als het 2 januari is...

12. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aangezien de financien het niet toelaten (of: we liever andere dingen doen met ons geld dan het de lucht in schieten :p) doen we dit jaar niet aan vuurwerk, maar ik ga wel even naar buiten om te bewonderen wat anderen allemaal afsteken, ik hou vooral van siervuurwerk.

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Geweldig!
    Maar dan wel siervuurwerk he....

Wat geven jullie nou uit dit jaar aan vuurwerk?
    Wij hebben dit jaar 2 pakjes sterretjes voor Joey....kostte ons maar 50 cent!:)

Mijn man vind het zonde van zijn geld. Als Joey ouder is wil ie het best doen maar nu ziet ie het nut er niet van in.

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wij vinden het ook zonde van het geld.
    We kijken wel ;)

Knallen vind ik trouwens niet erg ofzo hoor. Ben er niet bang voor. Maar moet die jeugd nou echt al om 7 uur smorgens! al beginnen met knallen? pffff
    Had al zoveel moeite om de kleine gisteravond te laten slapen met al dat geknal. En dan knallen ze je smorgens om 7 uur weer je bed uit :(

15. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hier hetzelfde, ik blijf binnen tot het voorbij is! als de tijd daar is voor mijn meisje en ze wil vuurwerk dan gaat pappie maar naar buiten met haar, die vindt dat ook nog eens heel leuk.

16. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar ook een ontzettende hekel aan. Smorgens vroeg al dat geknal.... en van dat hangjeugd wat tussen winkelend publiek gewoon nonchalant met astonautjes gooit. Wil je toch echt zo een kind bij zn keel grijpen!!!

Maar goed. Ik was er vroeger dol op...maar mijn man is gek op "niet verkrijgbaar in Nederland" vuurwerk. En daar heb ik een bloedhekel aan. Je zou maar net op het punt staan te bevallen....nou volgens mij van de schrik zou ik huppa spontaan de baby eruit schieten.

Ben blij als het allemaal voorbij is.

Oh en ik zag hierboven de vraag staan hoeveel er uitgegeven wordt dit jaar.
    Nou schrik niet.... 750 euro gaat dit jaar de lucht in.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik haat vuurwerk!! Ik vind het vreselijk en snap werkelijk niet wat die gasten leuk vinden aan die knallen.
    Siervuurwerk vind ik wel mooi, maar verder niet. Gisteren waren ze hier ook bezig en ja hoor, zoontje wakker. Gelukkig niet huilen maar toch.
    Ik moet vanavond eerst werken en gelukkig hoef ik niet te fietsen.
    Het ergste vind ik ook die snotjongens die rotjes enzo naar je gooien.
    En ik vind het zonde van het geld.
    Mijn vader stond vroeger altijd buiten af te schieten en mn zus moeder en ik stonden binnen en dat werd hij zat. Toen heeft hij gezegd dat we dat geld dan wel op onze spaarrekening kregen nou ik vond het niet erg!! Vind het zonde van het geld.

18. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

inderdaad dat gegooi met vuurwerk, doodeng vind ik het, ze kijken nergens naar en gooien een aangestoken strijker zo van zich af!

750 euro :$ dat kunnen wij echt niet betalen ook al zouden we willen :)

wij geven dit jaar niks aan vuurwerk uit, ik heb er een hekel aan en mijn man heeft geen tijd gehad om te kopen.

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb ook een vreselijke hekel aan vuurwerk, siervuurwerk is wel mooi maar in mijn straat steken ze bijna alleen maar knalvuurwerk af. Voornamelijk matten en in inderdaad van die harde knallers en dan nog het liefste doorgaan tot een uur of 4 en niemand die het de volgende dag opruimt.

Ben blij wanneer ik kan slapen vannacht.. (ik weet het, ik ben een oud mens)

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Idd niemand die het ook opruimt... Vroeger was het in mijn oude woonplaats echt gewoonte om de volgende dag of dezelfde nacht nog even je eigen zooi op te ruimen. Maar dat is nu allang niet meer zo en zeker niet waar ik nu woon.

Deel Deze Pagina