Volgens mij tot een week of 27 maar het verschilt nogal per vliegmaatschappij. Het beste kan je daar dus even informeren.
Ik ga waarschijnlijk vliegen met Transavia of Ryan air. Ik wil een vliegticket boeken voor de maand juli en aangezien we bezig zijn voor een tweede ben ik bang dat ik dan misschien niet mag vliegen. Ik ben dus nog niet zwanger(helaas).
Bij Transavia en Ryan air mag je volgens mij tot 36 weken vliegen als alles goed is. Wel moet je dan een verklaring hebben van de vk dat alles goed is. Kun je ook vinden bij hun op de site.
36 wkn is best veel. Ik dacht altijd bij een "alles goed zwangerschap" dat je maar tot 24 wkn mocht vliegen. Ik ga voor 4 wkn weg dus daar moet ik ook rekening meehouden. Nu eerst maar eens zwanger worden
Volgens mij is het juist meestal 32 weken, maar het verschilt idd per maatschappij. Zorg in ieder geval voor een zwangerschapsverklaring, zodat je kunt aantonen hoever je bent. Anders zouden ze je misschien nog kunnen weigeren, als je net een grensgeval bent.
KLM = 34 weken Transavia = 36 weken maar beiden met brief van verloskundige. en als je zwangerschap zonder strubelingen is verlopen ik zit er ook mee ik ga 8 juli op vakantie 18 juli weer terug mijn zwangerschap was erg onverwachts zit nu in week 6 en als ik op vakantie ga in week 30 en op de terug weg in week 32 dus ik kan net
Dan zit je net op de grens zeg maar. Ik ga zo maar eens uitrekenen als het deze mnd raak is hoeveel weken ik dan ben, ik ben bneieuwd.
Ik heb het net even globaal uitgerekend. Ik ben dan 32 weken als ik terug reis. Dus ook binnen gestelde termijn, mits het een "normale"zwangerschap betreft.
Als alles goed gaat mag je ookd us net vliegen nog lijkt me lekker hoor ff vakantie nog voor de bevalling ik kijk er iig naar uit
Ik ga in maart vliegen en dat is geen probleem. Delta heeft geen restricties wel is het raadzaam om altijd een verloskundige verklaring mee te nemen.