ik ben nu al zo 4 maanden gestopt met de pil. ik ben op 18 sept ongesteld geworden en nu heb ik zins 3 dagen hele pijne tepels en mijn onderbuik doet raar kramp enzo. wat kan dit zijn ben ik zwanger of is dit normaal
heb dat ook geha dnu nog steeds maar ik denk dat het je eisprong zal zijn het is ene beetje vroeg om dit te voelen
ja die heb ik gevoelt. maar kan niet uitleggen dit voelt anders en ik hebnog nooit pijn aan mijn tepels gehad. kan op dit moment geen bh aan want dt doet zeer.
kan dat nog steeds dan? ik ben wel op tijd ongesteld elke maand netjes 28 dagen. ik wacht het wel af nog een weekje.
Hai, Het kan ontpillen zijn! Bij mijn heeft dat ook zeker nog een tijdje geduurd hoor! Maar het kan net zo goed je eisprong zijn! Laten we dat hopen dan! xxx
ja kan je zo snel al testen dan? gisteren heb ik echt de hele dag op de bank gelegen kon niet lopen van de pijn. dit heb ik nog nooit gehad vandaag gaat het wel weer een beetje. je word van internet ook niet echt wijzer zit maar te lezen wat het kan zijn.
Ik zou er voorlopig niet van uit gaan dat je zwanger bent hoor, een eisprong komt inderdaad meer in de buurt...maar ik weet wat het is om je zelf ongeveer zwanger te willen denken Ik duim uiteraard ook voor je dat het wel zo is!
ik wacht het wel af. maar dit heb ik in die 5 maanden nog niet meegemaakt zo pijn. ik blijf gewoon hopen dat ze daar binnen aan het vechten zijn en samen komen. hahahahaha
hoi hoi ik heb een test gedaan maar er kwam in de uitslag hetb teststreepje en dan het andere was echt heel erg licht ben ik zwanger of geen hij het dan nog niet goed aan ?
kan je voorzichtig feliciteren normaal als het binnen de tijd is dan ben je zwanger het is zo dat deze testen enkel verkleuren als er ook hcg in het lichaam aanwezig is
maar ik heb eens ff gekeken naar je cyclus das wel erg vroeg he om te testen? ik heb 5 dagen op voorhand positief getest dit is wel net iets vroeger de innesteling is dan toch nog niet gedaan?
hoi hoi ik ben nu 16 dagen overtijd ben gisteren naar de dokter geweest naar gaf de test ook niets aan maar moest dan over 2 weken terug gaan dus ben echt benieuwd dus gewoon afwachten