Avondeten bij gastouder

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Pepper92, 25 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apple2015

Apple2015 Actief lid

23 okt 2015
    252
    0
    16
    Me vorige gastouder was ook zo. Die gingen al om 1630 a 1645 eten terwijl ik me kind om 1715 kwam ophalen. Ik vind 1630 a 1645 erg vroeg voor warm eten zodoende at ze thuis. Iedereen zat aan tafel en ze mocht er voor de gezelligheid niet eens bijzitten omdat ze thuis at. Ze zat altijd te huilen op de bank toen ik haar kwam halen. Ben blij dat ik er weg ben.

Ze zit nu 4 dagen bij andere gastouder en daar gaat het beter. Daar eet ze 1 avond mee omdat ik standaard 1 dag heb dat ik later begin en dus ook later stop met werken.

2. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Apple2015 dat vind ik ook wel erg vroeg. Wij halen onze dochter pas om 18:00/18:15 op, dus ze mag mee eten bij de gastouder als het zo ver is. Ze is nu 5 maanden.
    Ik vind het wel erg dat je dochter zo moest huilen elke keer als je hart kwam ophalen. Hoe ging de gastouder daar mee om? Onbegrijpelijk dat ze je dochter zo liet huilen terwijl ze lekker gingen eten.....

3. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48

Ik ben ook gastouder en wij eten zelf altijd om 17.30 uur. Regel is hier: Óf je haalt je kind voor 17.30 uur op, of het kindje eet bij ons mee. Waarbij de keus aan de ouders is, potje meegeven of tegen een kleine vergoeding met ons mee eten.

Ik ga uiteraard geen kindjes laten toekijken, die optie is er ook niet want dat zou ik echt heel sneu vinden. Maar ik ga ook niet mijn eigen kinderen laten wachten tot iedereen gehaald is, dat is soms pas 18.30 uur. En ik wil zelf met mijn gezin eten dus zelf wachten doe ik ook niet ;)

4. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48

Weird...dus omdat jij je kindje (heel begrijpelijk!!!) niet al zo vroeg wilde laten eten mocht je kleintje "voor straf" niet eens aan tafel zitten? Die moet lekker een ander vak gaan doen!

5. tuc

tuc Niet meer actief

Nou dat vind ik echt idioot! Goed dat je daar weg bent.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb ze uiterlijk tot 6 uur en dan zorg ik dat het ook klaar is. Dat is ook maar 1 kindje en die papa is zo weg want die heeft dan zelf ook honger. Wij eten dan om 6 uur dus en de kinderen liggen tussen kwart voor 7 en 7 op bed.

Alleen na de zomer voetbalt zoon op di om 6 uur. Mijn kinderen eten dan 17.15/17 30 en ik eet dan later als het kindje opgehaald is. Mijn man pas na de voetbal, want die is niet eerder thuis.

7. Apple2015

Apple2015 Actief lid

23 okt 2015
    252
    0
    16
    De gastouder deed er niks aan. Die at gewoon lekker door. En de kleine stond te huilen vlak bij tafel. ze deed er helemaal niks aan. Heb zelfs een paar keer van een afstandje (buitenaf) een paar minuten gekeken hoe ze er mee omging maar ze deed niks.

8. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113

Bah zeg, wat een vreselijk mens. Ik kan helemaal begrijpen dat je je kindje weg hebt gehaald.

Deel Deze Pagina