avondeten en kruiden en net zwanger

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Loe, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik hoop dat iemand van jullie dit weet: we hebben bij de supermarkt van maggi een zakje gehaald dat heet: braadstomen: mix voor kip provenciaal en braadzak.
    Nu keek ik achterop het zakje en toen zag ik er behoorlijk wat kruiden inzitten namelijk:
    - paprika
    - knoflook
    - koriander
    - zwarte peper
    - marjoraan
    - gember
    - peterselie
    - basilicum
    - rode bietensap
    - oregano
    - thijm
    - cayennepeper
    :$
    eh..........mag ik al deze kruiden gewoon eten als ik net zwanger ben of liever niet?:(

2. greetie

greetie Actief lid

16 sep 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij wel hoor! lekker opeten die handel ;)

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Natuurlijk mag je dat allemaal eten! Je bent zwanger (GEFELICITEERD!!) en niet ziek! Kijk anders op: www.voedingcentrum.nl

Lekker genieten hoor!

4. Loe

Loe Niet meer actief

ik las namelijk dat sommige kruiden baarmoederstimulerend zijn, vandaag mijn vraag...

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Tuurlijk, lekker eten!!

Er zijn niet zoveel kruiden die je niet mag eten. En zeker in de hoeveelheden in normaal eten valt dat wel mee.

Van veel kaneel weet ik toevallig dat het wel schadelijk is, maar de hoeveelheid in een punt appeltaart echt niet..

Je kunt hoogstens wat maagzuur krijgen van de scherpe kruiden: een glaasje melk doet dan wonderen ;)

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Het klopt inderdaad dat sommige kruiden op de baarmoeder werken (daarom drink ik nu geen salie-thee meer), maar dat is alleen als je er grote hoeveelheden van inneemt. Kruiden die in bijv. pakjes zitten kun je gewoon eten, in die hoeveelheid is het niet schadelijk.

7. Loe

Loe Niet meer actief

thanx!

8. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid lekker eten!
    Ik ben opgevoed met pittig en kruidig eten en mn baby spratelt lekker rond in mn buik.
    Doen wat je gewend bent..alleen met de rauwe dingen uitkijken.

Deel Deze Pagina