Hallo, Wie weet bij welke winkel ik foliumzuur kan vinden van 0,5 mg (500 mcg)? Bij de multivitamines enzo zit altijd 0,4 mg foliumzuur (400 mcg) er in, maar ik wil echt losse tabletjes van 0,5 mg (500 mcg) gaan slikken. Dit i.v.m. mijn epilepsie, waardoor extra kans is op een open ruggetje. Ik weet dat die 0,5 mg. foliumzuurtabletjes bestaan, want ik heb ze eerder gezien maar weet niet meer waar.... Groetjes, Hanna
Echt? Vanmiddag hier bij DA nog geweest en volgens mij hadden ze alleen die van 0,4 mg. Of... ik heb niet goed gekeken, of... het mevrouwtje daar wist het zelf niet...
In de apotheek hebben ze het zeker. Misschien is het wel goed om bij de dokter na te vragen of je genoeg hebt aan 0.5 mg i.v.m. je epilepsie. Misschien heb je een hogere dosis nodig. Wel slim om even te checken.
hoi hoi hier kun je 0.5 mg bestellen suc6! Drogisterij.net: Healthypharm Foliumzuur 0.5mg (90tab) en hier https://secure.dokteronline.com/nl/index.php?pag_act=show_prod&prod_ID=331&rID=296
Nee, dit is goed zo. Bij mijn vorige zwangerschap (onder begeleiding van neuroloog en gynaecoloog) heb ik ook 0,5 mg foliumzuur geslikt.