Ben benieuwd naar wat jullie kindjes het liefste eten 's avonds! Hier doet spinazie met aardappeltjes het erg goed, en ook macaroni vindt ze erg lekker. Maar misschien doe ik ideetjes op van jullie?
stamppotten (maar ik maak van alles een prakje ) boerenkool spruiten ( wel met wat appelmoes door de stamp) rode kool En macaroni zijn ze ook dol op
Eh frietjes of pizza Maar dat is dan als ze zelf mag kiezen .. Verder eet ze heel graag spinazie of bloemkool met aardappeltjes en gehaktballen vind ze heerlijk ... Vis vind ze ook wel lekker ..
Hmm wat een hollands-minded kindjes hier Als ik in de supermarkt vraag wat Anne wil eten.. is het antwoord altijd: kip En dat is dus kip met rijst eigenlijk lust ze echt gewoon alles.. erg makkelijk
Yara vindt aardappeltjes, met boontjes of peultjes en een kipschnitzel erg lekker, verder nasi en pasta met erwtjes en parmaham (laatste ook favo bij mij).
Milan lust eigenlijk alles wel, maar hij is vooral dol op erwtjes en bloemkool. Stamppotten gaan er ook altijd goed in. 't Enige wat 'ie niet op eet zijn frietjes (mag 'ie af en toe wel een paar van als wij dat eten, maar dat hoeft 'ie dus niet). Meneer heeft liever gekookte aardappels
zolang het geen paste of rijst of pannekoeken is dan eet ze alles wat ik haar voor haar neus zet. maar sperzieboontjes/gebakken aardappelen/patat is de favoriet
Hij eet in principe alles. Ook best pittig gekruide gerechten. Broccoli is hij helemaal dol op en gehaktballetjes ook. Is heel schattig als ik zeg wie kan de lekkerste gehaktballetjes maken dan zegt hij mama.
Nathan eet alles graag, maar sperziebonen, spinazie en spruiten zijn favoriet ( zou het aan de S liggen? ) Macaroni vind hij erg lekker uit een potje, als mama het maakt hoeft hij het niet... en bedankt... Frietjes vind hij ook lekker hoor, maar dat krijgt hij niet zo vaak.
Isabella is een hele vreemde eter. Macaroni vindt ze erg lekker en rijst. Maar dan het liefst zonder saus dus naturel. Verder sperziebonen en rodekool. Aardappels alleen in de schil en zonder saus of zout. Gewoon zo uit het vuistje. Vlees houdt ze niet echt van. Worstje gaat nog wel. Verder is ze gek op gerookte makreel.
Oh ja, rijst... dat is wel een verhaal apart. Het liefst eet hij dat gewoon droog, dus zonder saus. Kip tandori ofzo, dan eet hij alleen de rijst op. Mafkees.
'Hier word bijna alles gegeten, maar wat hij erg lekker vind is boerenkool, spinazie en aardappel puree
Wintergroentesoep met wortels, penne, spruitjes, spekjes etc. Rode kool met aard en een bal gehakt. Boerenkool met worst. gerookte zalm, haring met uitjes en makreel en sushi.
Vis met rijst. Voor de rest eet Sem wel een beetje van alles, maar rijst of risotto blijft zijn favoriet.
Hier rode kool, witlof met ham en kaas, sperziebonen en eigelijk alle groente wel behalve wortels. Verder pannekoeken, patat, macaroni, nasi. Bof eigelijk wel met zo'n goede eter. Vlees vindt ze ook lekker behalve slavink of zo.
Tortellini. Geen patat, aardappels gaat ze van kokhalzen, geen vlees of vis, nee, Tortellini met saus en kaas. Hoezo moeilijke eter?
spaghetti bolognese,kip uit braadzak,droge rijst,alle soorten soep!,tosti,sinaasappelsap,pizza en gveen groente!