Haihai, Ik wil even weten of de woezel en pip-cd's leuk zijn voor baby's van een maand of 5/6? Wie heeft ze en wil haar ervaring delen?
Ik heb ze alle drie..en vind ze erg leuk. Volgens mij kan je ze altijd wel draaien. Het zijn CD-tjes die voor jezelf ook nog wel aan te horen zijn (ik zing ze zelfs mee hahahah). Aanrader wat mij betreft :-D
de liedjes blijven idd erg hangen hahaha Liam vind ze erg leuk. gaat hard mee zitten brullen. Letterlijk brullen Maar hij is "al" bijna 9 mnd
Erg leuke cd's Koen begint altijd te lachen bij het eerste liedje, want dan lacht er ook een baby. Verder gaat hij heen en weer bouncen op de muziek Ik vind de cd met de bekende nederlanders erg leuk en vooral die van Dinand en zijn zoontje. Heb er zelfs een filmpje van gemaakt met Koen in de hoofdrol natuurlijk Effe promoten...http://nl.youtube.com/watch?v=ytpuia5Qbc4 Groetjes, Kim
Joris reageerde op die leeftijd al heel goed op zo'n liedjes (ook gewone kinderliedjes, vrolijke liedjes). Hij keek dan altijd richting de boxen en begon 9 van de 10 keer altijd te lachen. De woezel en pip cd's zijn echt heel leuk, vind hem zelf ook nog leuk om naar te luisteren ipv naar de "simpele" kinderliedjes!
Helemaal favo hierzo Nummer 4 is trouwens ook uit zitten nu ook filmpjes bij Toen Quinn het begin liedje hoor ging hij weer helemaal stralen en keek met grote ogen naar de tv
Op de site van woezel @ pip kun je deze liedjes alvast luisteren. Erg simpel, maar daarom wel leuk voor de kleintjes!
Ons kleintje luistert er al naar vanaf dat hij ongeveer 3 maanden was. En nog wil hij elke dag even nananana horen. Het blijft erg leuk. Ik moet wel zeggen,dat hij alleen de 1e cd erg leuk vindt. We hebben ze wel alle 3, en deel 4 komt er ook, maar dat is puur om voor te lezen. Het is dus echt een aanrader! Liefs, mussie
Wij hebben ook een cd. Vind het zelf helemaal geweldig Nikki is nog vrij jong maar ik zet de cd al geregeld aan!
Het is heerlijke rustgevende muziek voor ze. Het is ook zo lief in gezongen door Guusje. Echt jammer dat ze er niet meer is, was echt een lieverd Liefs, mussie
Esmee en mama vinden het helemaal geweldig! Het begin deuntje op elke cd 'zingt" ze zelfs mee! De liedjes zijn niet alleen nu leuk maar strax ook nog, een keer wat anders dan de standaard kinderliedjes en het zijn erg lieve klanken. Wij hebben 2 muziek cd's en een luister cd. En de bijbehorende boeken natuurlijk Ik zou zeggen DOEN!
Hoi, alle delen hebben er een cd bij. Hier werd alleen de cd van het 1e deel gedraaid, die heeft Guusje nog zelf in gezongen. Deel 2 heeft alleen een vertel cd en op deel 3 zingen verschillende artiesten. Ook staan daar nummers op, waar het zoontje van Guusje en Dinand meezingt. Is ook erg leuk. Nu we deel 4 hebben, wordt die veel gekeken. Staan overigens ook weer nummers op van de vorige cd's alleen met filmpjes erbij, ook erg leuk. Liefs, mussie