Woezel en pip-cd's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door stefanygreat, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanygreat

9 nov 2007
    86
    0
    0
    Haihai,
    Ik wil even weten of de woezel en pip-cd's leuk zijn voor baby's van een maand of 5/6? Wie heeft ze en wil haar ervaring delen?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb ze alle drie..en vind ze erg leuk. Volgens mij kan je ze altijd wel draaien.

Het zijn CD-tjes die voor jezelf ook nog wel aan te horen zijn (ik zing ze zelfs mee hahahah).

Aanrader wat mij betreft :-D

3. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    de liedjes blijven idd erg hangen hahaha
    Liam vind ze erg leuk. gaat hard mee zitten brullen. Letterlijk brullen :)
    Maar hij is "al" bijna 9 mnd

4. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Dewi herkende de liedjes al snel terug en vindt het nu ook nog erg leuk om naar te luisteren.

5. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Erg leuke cd's :D

Koen begint altijd te lachen bij het eerste liedje, want dan lacht er ook een baby.

Verder gaat hij heen en weer bouncen op de muziek :)

Ik vind de cd met de bekende nederlanders erg leuk en vooral die van Dinand en zijn zoontje.

Heb er zelfs een filmpje van gemaakt met Koen in de hoofdrol natuurlijk :D Effe promoten...http://nl.youtube.com/watch?v=ytpuia5Qbc4

Groetjes,

Kim

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris reageerde op die leeftijd al heel goed op zo'n liedjes (ook gewone kinderliedjes, vrolijke liedjes). Hij keek dan altijd richting de boxen en begon 9 van de 10 keer altijd te lachen.

De woezel en pip cd's zijn echt heel leuk, vind hem zelf ook nog leuk om naar te luisteren ipv naar de "simpele" kinderliedjes!

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Helemaal favo hierzo
    Nummer 4 is trouwens ook uit zitten nu ook filmpjes bij
    Toen Quinn het begin liedje hoor ging hij weer helemaal stralen en keek met grote ogen naar de tv

8. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Op de site van woezel @ pip kun je deze liedjes alvast luisteren. Erg simpel, maar daarom wel leuk voor de kleintjes!

9. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ons kleintje luistert er al naar vanaf dat hij ongeveer 3 maanden was. En nog wil hij elke dag even nananana horen. Het blijft erg leuk. Ik moet wel zeggen,dat hij alleen de 1e cd erg leuk vindt. We hebben ze wel alle 3, en deel 4 komt er ook, maar dat is puur om voor te lezen. Het is dus echt een aanrader!
    Liefs, mussie

10. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    We hebben deel 4, en wat is die dvd leuk zeg, hij vindt hem helemaal geweldig!

Liefs, mussie

11. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Wij hebben ook een cd. Vind het zelf helemaal geweldig :D
    Nikki is nog vrij jong maar ik zet de cd al geregeld aan!

12. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is heerlijke rustgevende muziek voor ze. Het is ook zo lief in gezongen door Guusje. Echt jammer dat ze er niet meer is, was echt een lieverd :(

Liefs, mussie

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Esmee en mama vinden het helemaal geweldig! Het begin deuntje op elke cd 'zingt" ze zelfs mee! :)

De liedjes zijn niet alleen nu leuk maar strax ook nog, een keer wat anders dan de standaard kinderliedjes en het zijn erg lieve klanken.

Wij hebben 2 muziek cd's en een luister cd. En de bijbehorende boeken natuurlijk ;)

Ik zou zeggen DOEN!

14. stefanygreat

9 nov 2007
    86
    0
    0
    Ok, ik ben overtuigd!

15. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
  16. NewMama

NewMama Lid

1 mei 2008
    87
    0
    0
    Welke cd heeft de leukste liedjes?
    Ik zie nl alleen voorleesboekjes, staan daar ook liedjes op?

17. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi,
    alle delen hebben er een cd bij. Hier werd alleen de cd van het 1e deel gedraaid, die heeft Guusje nog zelf in gezongen. Deel 2 heeft alleen een vertel cd en op deel 3 zingen verschillende artiesten. Ook staan daar nummers op, waar het zoontje van Guusje en Dinand meezingt. Is ook erg leuk. Nu we deel 4 hebben, wordt die veel gekeken. Staan overigens ook weer nummers op van de vorige cd's alleen met filmpjes erbij, ook erg leuk.

Liefs, mussie

Deel Deze Pagina