Avondeten kdv

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Koraal82, 20 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Toen ik mij ging aanmelden bij het kdv heb ik er niet over nagedacht of ze na 1 jaar eten zouden geven. Als ik nu dus weer een keuze zou moeten maken zou ik wel kijken of er ook kdv-en in de buurt zijn die dat wel aanbieden. Ik ben van mening dat het kdv niet voor mij kan bepalen of ik gezamenlijk met mijn kindje zou moeten eten. In ons geval zit hij overigens er wel altijd bij als wij eten maar dan heeft hij gewoon al eten gehad en krijgt dan nog een paar groentjes van ons.
    Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dat de echte reden zou zijn van een kdv. Volgens mij is het puur en alleen maar dat ze dat te veel tijd /geld vinden kosten.

Ben de afgelopen weken op vakantie geweest dus heb het nog niet aangekaart maar dat ga ik volgende week eens doen. Ben benieuwd wat hun reactie hierop is.

2. misa

misa Niet meer actief

Ik vind dat ook belachelijk, en heb zelf op een kdv gewerkt,. Maar het wordt vaak zo gedaan weet ik. Het enige wat zou kunnen helpen is praten en klagen en overleggen.

Oja, ze letten niet op je kinderen...... Ze doen veel meer dan dat. :)

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Koraal; heb je het nog besproken met de pm'ers?
    Ik hoop dat je een fijn gesprek hebt gehad.

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Zie dat de kleine vandaag jarig is...van harte gefeliciteerd! :D

5. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    @birds86: mijn banner is toe aan vernieuwing want mijn zoontje is al weer ruim 13 maanden inmiddels :D.

Heb nog niet gesproken met de pm'ers want was deze week ziek dus heb hem niet gehaald/gebracht. Nu moet ik eerlijk zeggen dat we tot nu toe nog geen last er van hebben gehad dat hij geen eten heeft gekregen.

Deel Deze Pagina