hoi dames. ik heb het idee dat me buik hellemaal niet meer groeit en dan ie vorige week nog iets groter was dan deze week( niet dat ik een grote buik heb) is dit normaal of maak ik me gewoon zorgen om niks, nu spookt namelijk de heletijd in me hoofd dadelijk leeft het kindje niet meer of zo,,,, echt erg ben ik is er iemand die me meer kan vertellen.....
Hey meis, Ik herken het, ben zelf dinsdag naar de VK geweest met die vraag... " Waar blijft mijn buik, is alles wel goed... maar niets aan de hand.. met 20 weken komt ie ineens echt tevoorschijn zegt ze
hhah oke dan gewoon even afwachten ik wou vandaag al de vk bellen maar dacht ik wacht gewoon hier wat reacties af zijn ook mensen die het weten en zelf meemaken. 20 weken duurt nog zo lang alles duurt nu lang maar dadelijk dan is de tijd snel voorbij..
Ik vond het ook vaak hollen en stilstaan...probeer je er niet te druk om te maken. Geniet van je zwangerschap, het is zo voorbij. Elmo
wacht maar.... zodra je dadelijk de 20 wkn bent gepasseerd gaat het zo snel dat je bang bent om uit je positie broeken te scheuren
Je baarmoeder is met 15 weken over het algemeen nog niet zo groot. Misschien dat je darmen vorige week nog iets meer opgezet waren door de hormonen en dat dat deze week minder is, waardoor je buik kleiner lijkt. Geen zorgen maken hoor! Komt straks méér dan goed!
Hoi Was vanmorgen bij de vk toen heeft ze aan m`n buik gevoeld en toen zei ze meten doen we nu nog niet omdat het nog heel erg wisseld idd dmv je darmen en je kindje kan nu nog alle kanten op en je hebt (soms) een laagje van jezelf. Dus bij iedereen verschilt het nog. vanaf ong. 20 weken gaat het heel hard en dan gaan ze ook meten! Groetjes Danielle
hoi hoi hier wel gemeten, afgelopen dinsdag, zit 1/3 onder je navel richting je schaambotje. Is normaal met 15 weken. ze zei nu dat het nu wel erg hard zal gaan... en idd merk echt sinds een week dat ik zomaar een buikje begin te krijgen! je kindje maakt deze week volgens mij ook echt een groeispurt. komt goed hoor!
bij mij lag me baarmoeder met 14,3 weken 3 vingers onder me navel. alleen op dat moment groeit het nog naar boven en niet naar voren. bij mij merk ik ook nu pas echt goed dat me buikje begint te groeien. en tussen week 15 en week 17 groeit je kindje meer dan 5 cm. dus het komt allemaal goed met je buikje straks liefs xx