op de potjes olvarit zit tegenwoordig een papiertje met wat bla bla erop. ook staat erop dat olvarit meer dan 100 verschillende smaken heeft?? wat bedoelen ze daarmee? ik vind namelijk dat er helemaal niet veel keus is in potjes eten. spaghetti spinazie bloemkool andijvie een paar vegetarische potjes iets met noodles meer schiet me even niet te binnen, jullie wel?
Ja en dan heb je het peutermenu nog en de fruithappen. Er zijn wel meerdere keuzes qua groenten/vlees etc, eigenlijk achterlijk veel.
Inderdaad gewoon lekker zelf maken dan kun je lekker varieren en naar het schijnt is de kans op een pietluttige eter dan kleiner (tenminste als je zelf dan wel veel verschillende dingen klaar maakt)
Tja maar dan moet je geen kind hebben die aandelen heeft bij meneer olvarit en echt niets maar dan ook echt niets vers wil eten
haha mijn zoontje heeft ook aandelen in olvarit wil echt niks anders eten... wat ik ook probeer... dat tips zijn welkom hoe ik mijn zoontje van die potjes af kan krijgen. en die 100 smaken... ik kan er hooguit 10 verschillende smaken vinden
En als je nou iets anders in een leeg Olvarit potje doet? Haha, deed mijn moeder vroeger ook bij mij, en het werkte prima
Hier ook een potjeseter en vers weigeraar... Maar ik vind de keuze ook niet zo enorm, soms pak ik dan ook wel eens huismerk of bonbebe. Dan kom je weer eens iets anders tegen qua smaak. En wat ik ook jammer vind is dat er zo weinig vegatarische potjes zijn. Wij eten ook niet elke dag vlees en ik vind het voor hem ook niet zo nodig. Het is echt zoeken daarnaar....
assortimentslijst op olvarit site http://www.nutriciakindervoeding.nl/NR/ ... lijst4.pdf maar ik mis groenten zoals witlof, rode kool, rode bieten..
Ik heb hier echt al ALLES geprobeerd. Mengen met opvolgmelk, klontje roomboter erdoor, prakken, pureren, half/half met potje mengen, in potje doen, in bordje doen, zelf eten. Mevrouw trapt nergens in. Op den duur zat er iedere avond een huilend kind en een gefrustreerde moeder aan tafel. Nou dan maar een potje en dan zien we over een maand of 2 wel weer. Ik wissel hier ook af qua merken(olvarit, etos huismerk en c1000), zag van de week ineens hutspot van de c1000 Alleen friso wil mijn dochter niets van weten, zowel fruit als groente niet.
sidmick: Ben jij begonnen met potjes ipv vers? Dan zie je heel vaak dat ze geen vers meer willen. Daarom begin ik met vers, ze kent geen andere smaak dus ze kan het ook niet missen.. Succes met proberen!
Nee ik ben begonnen met vers. Maar dit weigerde ze. Nu is het zo dat mijn dochter moest eten (ivm met problemen die zij kreeg door melk) dus moesten wij op den duur wel over op potjes zodat ze toch iets binnen kreeg. Fruit eet ze overigens wel vers.