bambix rijstwafels ?

Discussie in 'Voeding' gestart door visitor, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik heb net van een vriendin bambix rijstwafels gekregen voor 8 maanden (zonder honing versie dus naturaal). In belgie verkopen ze precies dezelfde maar daar staat 6 maanden op.

Kan ik deze alsnog gewoon aan mijn zoontje van 6 maanden geven?

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hier in NL was het een paar maanden geleden ook nog voor 6 maanden, toen T 7 maanden was mocht hij opeens pas vanaf 8...

Ik heb gewoon vanaf 6 maanden gegeven, veel beter dan een liga vol suiker ;)

3. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Bedankt Noatje ik wil mijn zoontje ik liever geen liga geven.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb die vraag ooit eens gesteld aan Bambix (Olvarit). Zij hebben aangegeven dat ze de leeftijd verhoogd hebben na melding van verslikken door kinderen tussen de 6 en 8 maanden. Oftewel: een paar kinderen in die leeftijd hebben zich verslikt in een stukje rijstwafel en de ouders hebben geklaagd. Bambix verhoogd de leeftijd zodat zij niet aansprakelijk gesteld kunnen worden.
    Wat betreft ingrediënten mag een kind van 6 maanden deze rijstwafels dus ook prima hebben.

5. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Je moet het idd gewoon proberen. Ik kocht ze met 6 mnd toen verslikte hij zich er telkens in en nu met 8mnd gaat het prima. Het ene kindje pakt het toch beter op dan de andere. Je kunt het gewoon proberen hoor!

6. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik heb het pas vanaf 8 maanden gegeven, kan niet echt benoemen waarom maar ik dacht dan heeft hij met 8 maanden weer wat nieuws, maar hij vind er geen donder aan!
    hij doet hem in z'n mond en legt hem dan weer weg en kijkt me echt zo aan van wat moet ik hiermee, terwijl liga eet hij binnen no time op.
    misschien maar stukjes voor hem afbreken en geven maar toen ik dat de eerste keer deed liet hij het gewoon weer uit z'n mond vallen haha.

7. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Hier zijn ze absoluut favoriet. Hij vindt ze heerlijk!
    Wij zijn er ook pas met 8 a 9 maanden mee begonnen, maar als jouw kindje het al goed kan eten, waarom niet....

Deel Deze Pagina