Velen hebben al gezegd dat lindethee goed is voor als je baby last heeft aan zijn darmpjes. Nu is mijn vraag of er een lijsjte bestaat met de hoeveelheden thee je mag geven aan je babytje en welke werking van thee precies voor welk kwaaltje werkt. Alvast bedankt
Venkel thee is ook goed tegen darmproblemen. Zie vaak dat er een fles mee gemaakt word. 90 water en 90 thee
Venkelthee werkt iid goed, maar je moet niet te veel geven. Er schijnt ook een schadelijke stof in te zitten (google maar). Als je borstvoeding geeft, kun je zelf de thee drinken en krijgt je kind het via de BV binnen.
Oh, ik zou het niet zo aan een baby van net een week geven (ik zie net pas de leeftijd). Meestal wordt pas vanaf 6 maanden andere voeding en drinken aangeboden, alhoewel in Nederland ook veel al met 4 maanden gegeven wordt (maar dat is weer een andere discussie)
Dank je Yenolah, ik kan idd zelf wat thee drinken zodat mijn kleine man via de borstvoeding deze stoffen ook binnen krijgt. Tis nu niet zo dat mijn ventje echt veel krampjes heeft dus ik er ook nog niet echt mee wou beginnen maar wou me wel al informeren.