Hi meiden Sinds krap een week geef ik mauro fruit hapjes en sinds vandaag ook groente. Dat gaat gelukkig goed hij eet best goed. Hij krijgt nu ook kv2/opvolgmelk en hier drinkt hij nog 3 flessen van waarvan 1 fles daarvan met rijstebloem is. Normaal deden wij douchen rond 19ouur en dan erna de papfles en dan lag hij dus zo 19:30-19:45in bed en sliep hij echt wel voor 20:00uur. Nu valt het op dat sinds we dus de voeding hebben aangepast dat hij eerder al moe is, het zeurderige zeg maar begint al rond 18:15 uur en ogen wrijven en gapen vanaf 18:30uur.Dat zijn duidelijk vermoeidheidstekenen. Vanavond weer. Mijn man geeft op dit moment Mauro de papfles en dan legt hij hem in bed neer.Hij gaat dan dus stuk eerder naar bed dan normaal. Mijn vragen: -kan dit met de voeding te maken te hebben? -En als hij eerder gaat slapen lopen we dan ook 'het risico'dat hij eerder wakker wordt? Ik zie het gewoon niet zitten om het savonds te gaan rekken als ik zie dat mn ventje doodmoe is. Groetjes, Nina
Weet niet of het met de voeding te maken heeft. Maar ik zou het ook niet gan rekken hoor, als hij moe is gewoon op bed doen. Bij mijn zoon is het zo hoe eerder ik hem op bed doe hoe langer hij slaapt... dus doe ik hem 18.15 uur op bed (dit komt wel eens voor dan trekt hij het niet meer langer) dan slaapt hij tot 7 uur 's ochtends en leg ik hem 19 uur op bed slaapt hij ook tot 7 uur. Gewoon proberen, kan zijn dat hij zijn ritme aan het veranderen is ofzo.
Wat apart eigenlijk dat je zoontje langer slaapt als hij eerder op bed gaat. Mauro lag er nu om 19:15uur in. Ben benieuwd tot hoe lang hij slaapt.. we zullen het zien
Wij hebben dat ook even gehad, maar het werd steeds vroeger. Nu gaat hij van 17 tot 18 uur nog even tukkie doen, en dan wordt hij vrolijk wakker. Even uurtje met papa stoeien, in bad, en half 8 naar bed. Ineens heb je dan weer een heel fijn schema!
nina, hoe ziet jouw dag er verder uit? Als mijn dochter voor 16 uur wakker wordt, redt ze het ook niet tot 19 en leg ik haar idd vaak van 17.30 tot 18.30 nog even op bed.
Hi! Mauro slaapt overdag bijna niet. vandaag 2 keer en dan maar minuut of 35. Dat is al een hele verbetering..mauro sliep overdag nooit! Ik heb t even bijgehouden vandaag: 07:15 fles 200 ml slapen 09:45- 10:15 10:30 fruit, 1 peer uit blender ( + 2 schepjes rijstebloem)+ wat water uit beker(!) 12:00: 50 ml diksap perzik smaak Slapen: 12:20-12:50 13:05 50 gram Banaanhapje + water uit beker 15:00 fles 200ml Slapen: 15:30-15:55 17:00uur 60 gram worteltjesprak (straks: douchen en dan papje, aansluitend slapen )19:00uur pjamapapje 250ml Hij was vanochtend 05:45 uur klaarwakker..hij wordt dus eerder wakkker sinds zn vaste voeding en gaat eerder naar bed.balen
dat is wel balen als hij eerder wakker wordt..... Heeft hij niet behoefte aan iets meer groente, dat hij daarom begint te huilen? Oh nee, je schreef volgens mij dat hij ook in zn ogen wreef...... Hm even geen idee sorry.