Mijn zoontje weigert sinds een paar dagen de laatste fles. Hij drinkt misschien 30 ml en laat de rest staan. Hij krijgt nu: 7. 00 150 ml + boterham 9.30 diksap en fruit 12.00 150 ml koud en 2 boterhammen 15.00 diksap en een koekje of rijsttafel 17.45 avondeten en toetje 19.15 150 ml deze laatste wil hij dus niet meer. Hij slaapt wel gewoon door hierop. Cb gaf tijdje geleden aan dat 300 ml het minimum is. Laat ik deze laatste fles nu vervallen?
Als hij gedurende de rest van de dag voldoende drinkt is het volgens mij geen groot probleem. Zeker als hij aan het minimum van 300 ml melk komt. Evt zou je de andere twee flessen wat groter kunnen maken? 180cc met 6 schepjes, heb je wat extra voeding en dus wat 'reserve' voor de 300 Ml. Wil hij geen grotere fles kun je natuurlijk ook nog 1 van de andere drinkmomenten de diksap inwisselen voor melk. Succes!
Ja hoor ala hij die zelf niet meer wil kun je die laten vallen. 300 cc is de zuivel dus toetje en kaas e.d. vallen daar ook onder.
Ooh in dat geval krijgt hij meer als genoeg. Hij krijgt 100 ml toetje en elke dag 1 boterham met 1,5 plakje kaas. Bedankt voor jullie reacties!