avondfles of middagfles eraf?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mamaeva, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaeva

mamaeva Lid

29 dec 2010
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is 10 maanden en ik wil de fles afbouwen van 3 naar 2. Sóchtends krijgt ze pap en dan krijgt ze na de boterham een fles en sávonds om 20uur nog een fles voor het naar bed gaan.
    Sinds afgelopen week eet mijn dochter yoghurt na het avondeten dit gaat goed. Welke fles haal ik er nu af de avondfles of de middagfles?
    Hoe doen jullie dit?

2. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Hier alleen ochtend en middageten met groeimelk (in papversie, hij krijgt al 2 mnd geen fles meer).

En avond eten is hier gewoon warm eten geprakt met toetje na idd.

Dus ik zou zeggen pas het schama aan op je eigen eetgewoonten en tijden en de avondfles eraf halen.En dan wel zorgen dat ze genoeg binnen krijgt bij het avondeten zodat ze daarna geen honger meer krijgt.

Hier is het om half 7 warm eten 200 a 250 gram en dan toetje na.Daarna bieden we alleen nog maar water aan tot aan de bedtijd van 20u/20.30u.

En de volgende dag om 8 uur is hij weer wakker voor het ontbijt.
    Pap (ipv fles) en boterhammen :D

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik zou de middagfles eraf halen...vond ik zelf makkelijker...en als ze brood goed eet heeft ze daar tussen de middag gewoon genoeg aan...evt met een beker water of thee

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb de avondfles eraf gehaald. Ze at prima avond eten, met toetje.
    Met een miscommunicatie van mijn kant met mijn moeder is de laatste fles eraf gegaan. Ze heeft er nooit een probleem van gemaakt.
    De middagfles heb ik wel kleiner gemaakt, daar ze 's avonds ook gewoon zuivel mee at, en 's middags ook al een boterham.

5. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Super meid.

En idd kaas en yoghurt moet je ook bij de melkvoedingen tellen.Dus in de loop van de tijd vallen ze tegen elkaar weg idd.

Deel Deze Pagina