Hoi, Mijn dochtertje is 3 maanden oud, dit is haar voedingschema: 7.00 uur 210 water + 7 schepjes nutrilon omneo 11.00 uur 210 water + 7 schepjes nutrilon omneo 15.00 uur 210 water + 7 schepjes nutrilon omneo 19.00 uur 210 water + 7 schepjes nutrilon omneo 23.00 uur 210 water + 7 schepjes nutrilon omneo Na de laatste fles slaapt ze tot 7.00 uur door ik maak haar om 7.00 uur wakker om de fles te geven, meestal drinkt ze het allemaal leeg. Mijn vraagje is mag ik haar 4 flessen per dag geven, de cb heeft geadviseerd om de 4 uur fles te geven en 5 flessen per dag omdat ze nog te klein is. Ze weegt rond 6 kilo ze groeit heel hard, mijn schoonzus zegt wanneer een baby slaapt dat betekend dat ze geen behoefte heeft om te eten wanneer ze pas echt gaat huilen betekend dit dat ze honger heeft dus ze laat haar eigen dochtertje van 2 maanden 6 - 7 uur smiddags door slapen... Als ik mijn dochter smorgens door laat slapen dan slaapt ze tot 10.00 - 11.00 uur door en dat is veel te lang. ( dan heeft ze 11-12 uur lang totaal niets gegeten) Mijn dochtertje slaapt overdag bijna niet ze huilt niet hard maar doet zeuren de bijna de heledag door. Wanneer ze haar fles leeg heeft en neem haar in mijn armen dan begint ze te krijsen en strekt haar voeten lijkt of ze heel erg last heeft van krampen, en wanneer ik haar overeind leg dan is ze heel tevreden. Wat adviseerd u, Groetjes, ANGEL24
Hallo Angel, Ik zou proberen om per flesje maximaal 180 ml water met 6 schepjes voeding te geven. Je kindje krijgt nu een klein beetje te veel voeding. Het is belangrijk dat je kindje 20 minuten over een flesje drinkt. Misschien dat de krampjes dan ook minder worden. 5 voedingen is nog een prima hoeveelheid hoor. Groeten eveline