Mischien maak ik me wel te snel zorgen nu maar me zoontje heeft nog maar 200cc voeding binnen gekregen vandaag en dat verspreid. half 4 snacht kwam hij en spuugde de heke fles weer uit we waren allebei doorweekt door de voeding en moesten dus allebei omgekleed worden daarna nog even geprobbeert en heeft met moeite 20cc gedronken hij slaat steeds de fles uut ze mond pakt niet goed aan of laat het melk in ze mondje lopen en spuugt het weer uit. Half 5 weer in ze bedje gelegt en hij werd rond 9uur wakker normaal hoor je hem en wilt hij weer drinken dit keer niet. Heb hem wel geven en heeft weer naar et moeute 80cc gedronken dit keer niks gespuugt. Omdat hij zo weinig drinkt om half 1 weer een flesje gemaakt en weer met moeite tot 100cc gedronken. Normaal gesproken drinkt hij tussen de 150 tot 200cc per voeding en komt vaak om de 3 en half uur al. Nu moet ik hem steeds aanbieden en komt niet uutzich zelf. voor de rest lacht hij wel en beweegt hij ook. Ook had hij een plasluier maar niet zo vol als normaal. Ze temp was vanmorgen 37,4 vond hem warm aanvoelen. Nu voelt die niet meer warm aan, en slaapt hij weer. maak ik me nu te snel zorgen omdat hij nu zo weinig drinkt?
Mmm, geen verhoging dus. Wanneer voor t laatst een poepluier? Die van mij heeft wel eens een dag slecht gedronken omdat er nogal wat dwars bleek te zitten. Ging bijna dwars door de luier heen...
Toen ik hem om 9uur uit bed haalde had hij een poepluier. Hij poept niet zo veel door ze voeding. Maar zo vol zat die luier ook weer niet. Hij heeft nu trouwens 37,5 en nog steeds weinig plas in ze luier. Rond half 4 weer even voeden dan is het alweer 3uur geleden en dan maar eens kijken wat die dan op wilt.
Een dagje wat minder is echt niet erg. Hij drinkt Nog iets. Het kan zo snel omslaan bij kleintjes mocht het morgen nog zo zijn zou ik even de dokter bellen of cb voor advies
Hoeveel heeft je kind uiteindelijk op vandaag? Hier zegt de arts dat als het de helft is van wat ze normaal drinken, je je nog niet meteen zorgen hoeft te maken. Je kunt er verder niet van maken of je kindje ziek is? Hoe is het verder qua humeur? Bel anders de arts morgen even op als het nog zo is, dan voel je je waarschijnlijk wat beter.
hij heeft gisteren uiteindelijk maar 450cc op in 24uur tijd. Voor de rest was hij vrolijk en bewoog veel. Alleen bij ze laatste fles was het krijsen. Ik loop al bij de ka omdat ik eerst dacht dat hij ruflex had, hij spuugde zoveel had van alles geprobeert. Ook had hij meer klachten maar de ka dacht eerder aan kma dus geef hen al 3weken de neocate en tis al een heel andere mannetje geworden. Spuugde deedt hij niet meer en toen begon het weer. Had hem net weer de fles gegeven en dacht yes hij drinkt weer normaal en houd het binnen niet dus. Weer de helft met volle kracht eruit de hele grond zat onder. Ga vandaag wel de ka weer bellen want dit is niet normaal, hij maakt totaal geen zieke indruk.
Als hij goed plast, doet de dokter er ook niks aan. Zou wel in de gaten houden of hij niet uitdroogt (ingetrokken fontanel, soepelheid van de huid enz) Wij hadden het ook met onze zoon rond dezelfde leeftijd. Hij bleek uiteindelijk buikgriep te hebben en spruw. Door die spruw kon hij bijna niet drinken. Sterkte en beterschap!