avondje bios met m`n man, maar voel me rot voor m`n zoontje

Discussie in 'De lounge' gestart door skatjuh87, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

    tulip Niet meer actief

    ik snap je gevoel ook heel goed hoor. Ik doe het ook niet als ze er zelf iets van merkt. Wij zijn nog maar weinig samen weg geweest, maar heb er ook niet zoveel behoefte aan, dus het is hier niet echt een probleem. Maar ik snap dat je het moeilijk vindt. Voor sommigen is het vanzelfsprekend dat kindjes af en toe gaan logeren, maar niet voor iedereen is dat zo.

    veel plezier!!! Welke film ga je???
     
  2. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief


    Misschien is dat ook wel het probleem. We weten dat we dit voorlopig niet vaker kan gebeuren ivm financien.

    Liefs
     
  3. mamamuts

    mamamuts Niet meer actief

    Je zegt dat het niet echt nodig is, maar na je verhalen hier te hebben gelezen is het volgens mij best wel (hoog) nodig en ik denk dat je dat zelf ook wel vind.
    Ik zou daarom zeker gaan, je zoontje is in goede handen neem ik aan. Zet die knop om als je de deur achter je dicht trekt en geniet!
    Jullie zoontje zal er ook indirect baat bij hebben als je een avondje weggaat, dit komt ten goede van jullie relatie. Dat is alleen maar beter toch?
     
  4. mamavan5bengels

    mamavan5bengels Fanatiek lid

    21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Meid je bent nog maar kort geleden bevallen van je eerste, en dan heb je ( wat ik gelezen heb) ook nog een depressie. Sorry maar dat is echt niet niks, en daar kom jij wel weer bovenop. Alleen dat zul je toch zelf moeten doen.

    Toen mijn oudste 3 maanden was, kreeg ik ook een zware depressie, en voelde mij ook elke keer schuldig als ik een avondje weg wilde. Maar waarom was dat, het was gewoon pure angst dat er iets met mijn kind zo gebeuren, en dat terwijl ik er niet zelf bij zou zijn. En idd ik gunde mezelf gewoon niks, ik was net moeder geworden, ik hoorde maar gewoon thuis te blijven, zo dacht ik.

    Maar uiteindelijk werd het alleen maar een donkerder gat voor me, wat dus niet langer zo kon gaan. Want je gevoelens breng je over op je kind. Dus op eigen houtje ben ik er aan gaan werken, je moet die virtueuze circel doorbreken, en dan komt alles wel goed.
     
  5. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief

    we gaan naar Hall Pass, even lekker ontspannen lachen.

    En m`n zoontje is zeker in goede handen hoor. Daar ben ik niet bang voor
     
  6. mamamuts

    mamamuts Niet meer actief

    Lees dat je gaat. Veel plezier! :)
    Ik weet zeker dat je er geen spijt van krijgt (misschien van de film):p
     
  7. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief

    ik ga nu m`n zoontje ff eten geven, ik laat zowiezo ( waarschijnlijk morgen ) nog weten hoe het is geweest.

    Liefs
     
  8. Poemi

    Poemi Fanatiek lid

    2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Geniet ervan! Ik heb ook wel eens berichten van je gelezen en ik denk dat dit soort dingen echt wel belangrijk zijn voor jullie relatie. En je zoontje zal er echt niets van over houden hoor. Zo af en toe een avondje samen weg is echt wel lekker.
     
  9. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    Ik herken het wel, wij zijn in 1.5 jaar tijd misschien 3x samen weg geweest en heb me alleen maar schuldig gevoeld.

    Ik heb me nu voorgenomen om binnenkort weer naar de bios te gaan en me er NIET MEER schuldig over te aan lopen voelen. Ik ben er altijd voor hem dus soms moet dit kunnen.
     
  10. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.995
    5.821
    113
    Ik ben blij dat te lezen :) en veel plezier bij de film!
     
  11. mora27

    mora27 VIP lid

    25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou het lekker doen hoor! je kindje slaapt toch, en je hebt een betrouwbare oppas thuis dus wat is dan het probleem?
    wij doen dat regelmatig, onze dochters worden soms weleens wakker en dan gaat de oppas gewoon ffe naar boven knuffelen en een liedje zingen en dan slapen ze zo weer.....
     
  12. tjessia

    tjessia Fanatiek lid

    1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Als ik er rekening mee zou moeten houden dat mijn kinderen het misschien wel niet leuk vinden als ik een avondje of dagje weg ben? Dan zou ik nu iig geen sociaal leven meer hebben, geloof me. Zeker mijn oudste dochter vind het niet erg leuk als ik een dagje op stap ben en dat zegt ze dan ook. Dan reageer ik: als jij bij een vriendinnetje aan het spelen bent zeg ik toch ook niet dat ik dat niet leuk vindt en dat je thuis moet blijven? Ik wil dat je me veel plezier wenst, ik zie je nl. straks of morgen weer. Zij is al 10 dus die snapt het allemaal wel. Maar pas ervoor op dat ze al je tijd opslokken en jij 24/7 thuis gaat zitten omdat je kinderen niet zonder jou kunnen. Ga gewoon een gezellige avond met je man hebben!
     
  13. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Heerlijk toch! Geniet ervan!


    Ik ben alleenstaand en ik wil ook wel eens wat dus mijn dochter gaat met regelmaat uit logeren bij oma. Ik voel me ook meestal wel schuldig, maar als ik dan ben daar waar ik heen ga geniet ik er wel volop van!
     
  14. jada08

    jada08 VIP lid

    14 jan 2009
    7.549
    319
    83
    Heb niet alles gelezen. Maar weet wel dat je relatie niet zo lekker liep/loopt.

    Moet eerlijk zeggen dat je naast moeder ook nog een vrouw bent en ook een partner van iemand bent. Je kind red zich echt wel even 3 uurtjes zonder je hoor. Geniet van de tijd samen in de bios. Je kind is in goede handen dus probeer het wat los te laten, al klinkt dat soms makkelijker dan dat het is
     
  15. augustus

    augustus Niet meer actief

    Ik zou lekker gaan je kunt kwalijk tot zn 18e alleen voor hem zorgen. Je zult moeten leren dat hij bij andere ook in goede handen is. En je heb echt tijd samen nodig. Dus ga ervoor!
     
  16. Daantje85

    Daantje85 VIP lid

    10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Tuurlijk is hij niet te veel! Jullie hebben gewoon even wat ontspanning nodig wat ieder stel een keertje nodig heeft en dan is het heel normaal om even lekker met z'n tweetjes wat te gaan drinken, of in jullie geval lekker naar de bios. Je doet je kindje echt niet te kort om er even tussen uit te gaan. Waarschijnlijk zal hij dan lekker slapen als jullie gaan dus hij zal er niets van merken, en als ie nog een fles moet als jullie er niet zijn zal dat geen ramp zijn. Misschien kun je dan je ouders of zijn ouders vragen om op te passen zodat hij misschien wel een bekend gezicht ziet.
    Zal dan zelf maar niet zeggen hoevaak wij al weg zijn geweest zonder de kids ;). En het is even wel fijn hoor! Hoe zeer je je kids dan ook mist is het even heerlijk om zonder ze te zijn, maar als je dan weer thuis komt is het ook weer extra fijn om ze te zien.
    Ik zou zeggen, ga lekker een avondje eruit! en voel je niet bezwaard naar je kind toe!
     
  17. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief

    hey meiden.

    Nou het was erg gezellig gisteren. De film was erg leuk en we hebben gewoon een leuke avond gehad. Ik heb wel eens aan die kleine gedacht maar het schuldig voelen werd snel beter gelukkig.

    Bedankt voor jullie feedback.

    Liefs
     
  18. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Mooi zo meis! Is wel zo goed voor jezelf en jullie relatie om ook af en toe zonder kindje iets te ondernemen. ;)

    Ik hoop dat jullie snel weer een keer uit kunnen, ook al zit het financieel niet mee momenteel.
     
  19. Violetriot

    Violetriot Fanatiek lid

    25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    heel goed dat je gegaan bent!
    De kleine is hier al 2x een nachtje uit logeren geweest. Afgelopen weekeind 1 nachtje omdat wij een feestje hadden. Vond het heerlijk om even tijd voor onszelf te hebben en de kleine man heeft een super leuke tijd gehad bij oma.
    Die kleintjes merken niet eens dat je er niet bent.
     

Deel Deze Pagina