Avondje uit.. Schoonvader wordt 50

Discussie in 'De lounge' gestart door Tatiiana, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatiiana

Tatiiana Actief lid

22 jan 2006
    155
    0
    0
    Ambtenaar
    Almere
    Jaja. Mijn schoonvader wordt over 3 weekjes 50.
    Nou heeft hij, schrik niet, buiten mijn vriend en mijn twee zwagers van in de 20, nog twee kleintjes van anderhalf en 2 maanden oud. Zijn vrouw en hij zijn nooit alleen dus. Wat is nou een mooier cadeau dan een avondje uit :D

Ok ik geef toe ik ben weinig creatief.. Ik zat dus te denken aan een avondje stappen, een dinnershow o.i.d. ook uit eigen belang want zo kan ik lekker op mijn broertjes passen (dat kan toch wel? Die kleine is dan bijna 3 maanden, met een flesje kan hij toch wel even zonder zijn moeder?)

Hebben jullie tips voor een avondje stappen?

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik denk het wel hoor. anders een t schirt laten maken een een foto van de kleine kids erop als ze ze dan missen kunnen ze even naar elkaar kijken haha

3. Tatiiana

Tatiiana Actief lid

22 jan 2006
    155
    0
    0
    Ambtenaar
    Almere
    Denk dat zn papa wel toe is aan een avondje rust hihi die red het wel zonder t-shirt.

En ik vind het heerlijk om met die twee kids bezig te zijn. De oudste van anderhalf ken ik vanaf 4 maanden en hij is sindsdien altijd onder mijn hoede geweest als ik er was. Die jongste is met 5 weken op vakantie gegaan naar mijn vriends (stief)familie in tunesie waar ze een eigen huis hebben, die heb ik nog niet zo lang mee gemaakt. Maar mis ze wel, ze zijn nu al een maand weg..

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi... ze kunnen bv ook een avondje samen gaan wokken...heb ik vorige week voor het eerst gedaan en is echt ideeal.. je kan zelf bepalen wat je eet, hoe vaak of hoeveel... en er zit er bij jullie ook vast wel 1 in de buurt.

succes ermee

xxx

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    naar een musical met eten erbij? ofzo,
    dagje sauna met eten weet niet of dat wat voor ze is?

6. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    die van die musical vind ik ook 'n goeie!
    zijn er op dit moment leuke musicals?

Deel Deze Pagina