Je ziet ze tegenwoordig als paddenstoelen de grond uit schieten, de emails die vertaald zijn door bv google waarin ze je proberen te laten klikken op links enzo zijn af en toe enorm grappig als je ze echt goed gaat lezen. Zo kreeg ik dus vandaag op mijn werk ( ik werk in het toerisme ) de volgende mail binnen en ik moest zo lachen dat ik het even met jullie wilde delen: Hoi, ik ben als ik kijk voor een één-week verblijf in een hotel-club van naturist (Spanje/Balearen) aan hetzij het einde van het jaar of in de vroege volgend jaar en wil graag weten of u wel bod voor dit segment. Ik wil als nude worden zo vaak mogelijk, ook tijdens de bevalling van het ontbijt als tijdens andere bezoeken van huis. Ik ben verbonden enkele foto's van mij in bezit hebben van Adam tot voorlichting van de vrouwen-team van het hotel om te zijn op dat zij zullen worden met elkaar eens. Kunt u ook mij vertellen of u weet van een club cfnm aan de zijde van uw Huis. Ik kan ook aan u overmaken naar andere foto's van mij als kan helpen. Goed voor u, Pat Ik kwam niet meer bij toen ik het las ... Uiteraard zaten er bijlage's bij met foto's maar die heb ik maar niet geopend Hebben jullie ook van dit soort berichten ? Zo ja show ze hier, kunnen we met ze alle lachen
ik dacht dus precies het zelfde, ik heb hem echt 3x moeten lezen om te kijken wat er nou stond hahahah .. ik had eigenlijk willen terug mailen maar ja ik weet niet wat ik daarmee kan aanrichten hahahah
Ha ha, wat grappig Misschien kun je de titel aanpassen naar: leuke berichten van klanten naar je werk, Lijkt mij een leuk topic
haha begrijp ik nou dat hij foto´s van z´n piemel had meegestuurd zodat het vrouwelijk personeel van het bewuste hotel dit dan konden goedkeuren?
ik denk het, ik heb de foto's niet geopend omdat ik bang ben dat er een virus in zit maar zoals jij het leest zo lees ik het ook