Ga mijn puppie dat toch echt niet aanleren. Daar heb ik vervolgens jarenlang plezier van want je kan het niet later maar weer even afleren. Dan maar het risico op boetes maar de hond gaat toch echt een rondje om in de avond.
Nee is vandaag gebeurt. Ik heb even op fb gezocht en kwam dit tegen. Wil er voor de zekerheid even bijzeggen dat ik Wilders absoluut niet volg op fb hoor!
Nou onze hond doet dus echt niet zijn behoefte in de achtertuin. Dan kan ik op mijn kop gaan staan maar dat heeft die werkelijk nog nooit gedaan en ga hem die vieze gewoonte ook niet aan leren. Wij hebben een groenstrook achter ons huis en daar kan die prima een rondje lopen. Ik verzin die avondklok ook niet dan moet je in Den Haag zijn. Mijn moeder zit ook altijd maar alleen dus weet precies wat je bedoelt.
Mijn zeer donker bruine hond is te huur hoor. Die zie je echt niet in het donker. Geregeld schrikken mensen zich rot als ze ineens voor hun neus staat.
Je hebt inderdaad gelijk! Beetje apart dat het nu dus rond gaat en dat dhr Wilders dit dus ook gewoon weer op social media knalt alsof het nu net gebeurd is.
Onze hond ook niet. 1x toen die enorme diarree had en de poort niet meer kon bereiken heeft die alles laten lopen en je zag aan zijn hele lichaamstaal dat die het vreselijk vond. Ik ben ook blij dat mijn hond zijn behoefte nooit in de achtertuin doet. Vind ik zo smerig.
Ik heb het alleen op fb gezien, op twitter is hij nog niet langs gekomen bij mij. Maar op twitter staat het inderdaad een stuk duidelijker vermeldt. Ook mijn fout, ik heb het niet nagezocht omdat ik er vanuit ging dat het iets van vandaag was.
Dankjewel voor je lieve reactie! Het is ook zwaar en de balans is er soms wel, soms niet. Het hoort wel bij de baan van mijn man dat ie zoveel uren maakt en onder normale (niet-corona) omstandigheden hebben we daar met oa kinderopvang een goede oplossing voor gevonden zodat ik ook wat tijd voor mezelf heb. Maar ja, nu dus ff niet. En ik moet zeggen dat het vandaag ook wel een combinatie van factoren is hoor: spannend traject in de mmm, hele slechte nacht door buikgriep van de jongste, studie die in mijn nek hijgt. Zelfs mijn man ziet dat het op het moment echt veel is en probeert me de laatste dagen wat te ontlasten (terwijl hij daar niet altijd even veel oog voor heeft, dus dat ie dat nu ziet zegt wel wat ). Paar keer vroeg naar bed zal al wat oplossen hoop ik. Maar je reactie doet me in ieder geval goed!
Nee daarom, honden willen het zelfs geen eens in hun huis/tuin doen. Ik heb het geluk dat de polder hier aan het einde van de straat begint met aan de zijkant een natuurgebied. Denk niet dat ze daar gaan controleren en anders verstop ik mijzelf achter een boom of ik zeg dat de hond zichzelf ging uitlaten en maar niet terug kwam.
Haha die van ons is blond en die zie je wel aankomen mede door zijn omvang Gisteravond kwam ik een stel tegen met een pikzwarte labrador en het is dat die een lampje om had maar anders zie je ze echt niet. Ik zou er in de toekomst wel een zwarte bij willen hebben maar we wachten nog een paar jaartjes,
Hier kan je ook prima lopen en ik denk dat ze echt niet de moeite gaan nemen om in zo’n saaie kindvriendelijke wijk te gaan rondrijden en doen ze dat wel dan weet ik mijn weggetjes wel Toch ook wel weer spannend haha
Sorry maar ik hoop dat de avondklok er niet komt (al zal dat wel niet) of later ingaat. Mijn donor moet ruim een uur reizen naar mij en werkt overdag. Dus dat zouden we dan niet halen. Denk ook dat het niet heel veel nut heeft. Gaat er alleen maar voor zorgen dat het in de supermarkten veel drukker is etc.
Ik vind het op zich geen probleem, maar ik vind 20:00 wel heel vroeg! Er zijn zat mensen pas rond 18:00 thuis van het werk, die moeten nog eten koken, kinderen op bed etc en dan jagen om boodschappen te doen! Zal vast en zeker weer drukte opleveren bij de supermarkten Ik ga vaak ‘s avonds boodschappen doen na 20:00 of even om het hoekje kijken bij schoonpa!
Haha ja, ik houd mij ook altijd netjes aan de regels, dus denk dat ik mijzelf straks net een ondeugend kind voel.
Haha nou ja toch grappig dat we hier zo’n bende kritische lezers hebben dat iedereen dat meteen gaat factchecken
Onze buren zijn tevens heel goede vrienden van ons, wij grappen ookal dat we ze savonds na een borrelavond stiekum achterom door de brandgang naar huis laten sluipen