Kan ook zijn dat de fuik is geplaatst omdat ze iets wisten. Net als ze in Urk wisten van de oproep om massaal bij elkaar te komen. Diverse platforms worden natuurlijk ook in de gaten gehouden he... net zoals ze doen met voetbalwedstrijden/hooligans.
Als ik nu naar de beelden kijk dan worden die mensen naar een plekje gestuurd door een agent. Als je daar tegen zegt ik ben aan het bevallen dan kan je gewoon doorrijden lijkt me. Dan ga je op zo’n moment toch niet braaf afwachten maar trek je even je mond open.
Hoezo? Het is toch duidelijk: na 21 uur moet je binnen zijn. Dus ik vind het diep triest dat er zo veel mensen beboet moeten worden.
Mensen verzinnen de wildste verhalen. Je hebt gelijk hoor, er is geen agent die je op de vluchtstrook laat bevallen. Je wordt uit de fuik getrokken en mag door rijden. Zie je niet snel genoeg een agent dan bel je 112 bij grote spoed en halen ze je er ook uit net zoals dat gebeurd bij snelwegafsluitingen door ongevallen. Sta je te bevallen in de file en bel je 112, dan halen ze je er uit. Anyway, dit was de eerste avond mensen. Ja er is massaal ingezet om een statement te maken. Dit was ook al aangekondigd in de media dus het was geen verrassing. Daarnaast werkt politie informatie gestuurd. Wellicht was er iets op handen in de regio zoals in Urk en hebben ze dat weten te voorkomen. Dat weten wij hier helemaal niet.
Ik denk dat de politie agenten op Urk ook niet heel erg blij werden van hoe het gisteren ging en het gedrag van burgers, als ik eerlijk ben. Dat is pas een k**klus, in elkaar geslagen worden door een paar verwende mensen die gewoon niet binnen willen blijven na 21 uur.
Sorry, ik dwaal even af. Maar volgens jou is het geen complottheorie als er over geschreven is? Dan is er jouw beleving geen enkele complottheorie want als je iets wilt delen moet je er wel over schrijven. En als je er niet over schrijft kun je ook geen massa volgers krijgen en het Capitool bestormen, maar dat terzijde. Dit is echt complot denken pur sang en ik snap dat je als complot denker dat niet vindt omdat jij dit een heel realistische theorie vindt maar come on, ga niet zeggen dat dit geen complot denken is. Een virus planten voor een Great Reset?
En als jij goed leest, reageer ik op je zinnetje “je zal maar aan het bevallen zijn en in een fuik komen”. Dat lijkt me toch wel duidelijk gezien die exacte situatie die ik aanhaal. Mijn onderste stukje zegt “commentaar hier”, oftewel daar reageer ik op de strekking van de reacties in het topic.
Ik wou ook reageren op dezelfde post, maar wist niet goed hoe ik het moest omschrijven, zoals jij het omschrijft las ik het ook. Scheelt mij weer typwerk
Denk eerder dat ze daarmee laten zien dat je je gewoon aan de regels moet houden. Én wie dat niet doet krijgt een boete. Dat ligt niet aan hun. Dat ligt aan jezelf. Als je je wel aan de regels had gehouden dan had je ook geen boete.
Wat een bullshit. Misschien moet je zelf een keer resetten Bovendien... ik moet verder kijken dan de media, en daarvoor googlen op bepaalde zoektermen?
Ik denk ook nog steeds dat er meer achter zit hoor, dat Corona gebruikt wordt om andere dingen er door heen te drukken. Je doet er alleen zo weinig aan. Veel in Nederland is veel te vrijblijvend, veel wordt klakkeloos geaccepteerd. Nu een keer niet dus. Maar dan nog blijft t feit dat t kabinet eens moet doen wat ze beloven. En in dit geval wordt er eens gehandhaafd.
Ook in een noodsituatie? Al sta je in de file, ze zorgen ervoor dat jij zo snel mogelijk daar weg bent als dat nodig is. Bel 112, toeter om de aandacht van een agent. Ze halen je echt wel weg. En dat zeg ik uit ervaring.
Whahaha serieus? In Nederland wonen ontzettend veel mensen die juist niét alles klakkeloos accepteren en overal tegenaan lopen te schoppen ...
Nogmaals, er staat één fuik, één controle. Als er meer capaciteit was geweest, dan hadden er wel meer gestaan.