Avondklok opgeheven?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door 3rdwish, 16 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.579
    113
    Je zegt zelf:

Je geeft hier informatie bloot over privézaken die niet algemeen bekend zijn, en er bovendien ook niet toe doen. Wat is je doel dan door dit zo te zeggen?

Zuul vindt dit leuk.
  2. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.502
    8.424
    113
    Je bedoelt als onderdeel van het wrakingsverzoek? De wrakingskamer heeft het verzoek afgewezen en dezelfde rechter zat er 's avonds gewoon ;)

Youtan, Zuul, Relax en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Volgens mij gaat dat bij de meeste bedrijven zo, dus is dit niet bepaald een uitzonderlijk iets wat niemand zou bedenken.
    Wat ik daarmee wilde zeggen kan je in mijn vorige berichten terug lezen.

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Oh dat heb ik dan verkeerd begrepen, maar ik ben blij dit te horen!
    Vond het al zo achterlijk om een nieuwe rechter te eisen omdat deze de naam gebruikte die je zelf heel lang hebt gehad (en die volgens mij half Nederland nog gebruikt, of zijn wij hier thuis de enige die het nog viruswaanzin noemen? :oops:).

5. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.579
    113
    Het maakt toch niet uit wat iemand in zijn privétijd doet!? Als diegene zich maar aan de integriteitscode houdt.

Dus ik snap niet waarom je privézaken erbij haalt. Het waarom kan ik niet teruglezen in je eerdere berichten.

Dat zo'n berichten ook al op social media staan, zal mij niet verbazen. Die berichten hebben wel een opruiend karakter. Heeft niets te maken met kritisch zijn, want het doet er gewoon niet toe.

6. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.387
    30.701
    113
    Vrouw
    Nee hoor. Zo noem ik ze ook. Die naam paar gewoon veel beter bij ze :D

7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ik zeg toch ook niet dat het mij uitmaakt wat iemand in z'n privétijd doet? Al ligt hij elke nacht met Rutte in bed, ik ga er vanuit dat als iemand in de rechtbank onder ede staat, men de waarheid vertelt.

Ik zeg alleen dat het mij niets zou verbazen als die Engel dit argument wil gebruiken om een nieuwe rechtzaak aan te spannen of het oordeel ongeldig te laten verklaren. Geen idee wat er mogelijk is, ik heb geen verstand van rechtbanken. Maar ik denk dat deze man echt wel weer zal proberen om dwars te gaan liggen.

En wellicht dat jij Engel hier niet voor aanziet, dat is toch ook prima? Sterker nog dan hoop ik dat je gelijk hebt.

8. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.579
    113
    Het gaat erom dat je uberhaupt ZEGT (of typt in dit geval...) dat ze in privétijd ook met elkaar omgaan. Dat moet je gewoonweg niet zeggen, omdat dat zo'n eigen weg kan gaan leiden.

9. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Hahaha, het hele forum staat vol met aannames van mensen die worden gepresenteerd als feiten. Dat zal geen eigen leven leiden..? Kan een dagtaak worden als je daarop wil gaan censureren!

Wish05 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina