Lepel en duim

Discussion in 'Baby en dreumes' started by debke83, Nov 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Mijn zoontje eet al sinds ie 4 mnd is fruit en groente met een lepeltje...dat ging altijd super goed want hij at het er ook echt vanaf.
    Dat doet ie opzich nu ook wel alleen na elke hap duwt ie zijn duim in zijn mond?!
    Echt vreemd!herkennen jullie dit en waarom zouden ze dat doen?

Groetjes Debbie

2. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    mijn zoontje duwt vaak met zn wijsvingertje het stukje wat verder in zn mond als het een groot stuk is? Heeft dit er soms mee te maken bij jouw kindje?
    Of misschien heeft het bij jou te maken met een zuigbehoefte?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Een duim zonder eten erop?
    Ruben likt bijv. wel echt zijn vingers af (bij een toetje o.i.d.) maar zomaar zijn duim erin...nee.
    Volgens mij heeft ie dat wel eens gedaan maar niet zo lang of zo vaak dat het me een ? bezorgde.
    Ben benieuwd!
    Elmo

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja hij heeft niets op zijn duim zitten maar steeds als hij de lepel dan weer ziet gaat zijn duim erin haha...lijkt wel of ie me wilt pesten ofzo haha
    Zuigbehoefte zou wel kunnen...hij duimt heel veel.
    Eerst had hij altijd een speen maar sinds hij zijn duim gevonden heeft...wilt ie niets anders meer dan zijn duim!

5. eefje2

eefje2 Lid

Jul 1, 2009
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn zoontje heeft dat ook een tijdje gedaan, na elke hap zat hij met zijn duimpje in zijn mond.

ik haalde zijn duimpje dan uit zijn mond, zodat hij dan weer verder kon gaan met eten. en volgens mij snapte hij het na een aantal keer.

6. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

Dec 28, 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    M m m mijn Zoontje doet dat ook sinds kort . zijn tandjes zijn wel bezig door te komen .Misschien dat het ook zo is bij jouw zoon?

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dochter deed het niet maar ik heb het wel mee gemaakt met oppas kindjes. Huidig gastkindje doet het ook, is ook 4 mnd en ook bij z`n fles doet hij het. Vervolgens wordt hij boos omdat er te weinig uitkomt :p
    Soms met fruithapje iets minder handig want hij wordt er niet schoner op.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Eva heeft dat ook een tijdje gedaan... geen idee waarom!

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    jayden stopt zn hele handje in zn mondje tijdens t eten, ik heb t idee dat t door de tandjes komt.

10. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Merel deed het altijd (en heel soms nog wel eens) als ze iets heel erg lekker vindt. Misschien ook een manier om de hap sneller naar achteren te kunnen werken?

Share This Page