Super tip bij eczeem en andere huidproblemen!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door IngeM, 14 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    #1 IngeM, 14 apr 2013
    Laatst bewerkt: 14 apr 2013
    Hallo meiden,

Mijn zoontje kreeg een paar weken geleden opeens allemaal mini bultjes/pukkeltjes op zijn gezicht, het was geen baby acne, maar kleiner en niet rood, zijn voorhoofd leek wel schuurpapier en ook zijn romp, armpjes en beentjes waren droog een bobbelig. Ook kreeg hij aan de zijkant van zijn hoofd eczeemplekjes. Ik wilde geen hormoonzalfjes smeren maar vaseline hielp ook niet genoeg. Toen kreeg ik de tip van iemand om Revita crème te smeren, 100% natuurlijk zalfje en het was binnen 2 (!!!) dagen helemaal weg!!

Ik heb verhalen gehoord van mensen over de crème dat het zelfs het ergste eczeem verholpen heeft, dus vandaar mijn tip!

2. Ilja1983

Ilja1983 Actief lid

2 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip!
    Mijn zoontje heeft al een tijd last van eczeem en ben ook totaal geen voorstander van hormoonzalfjes maar de lanettecreme die we gebruiken helpt niet altijd genoeg.

Waar koop je revita crème?

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier heeft Dermalex Repair heeel goed geholpen, maar helemaal zeker zijn we er niet van dat het uberhaupt eczeem was (mogelijk gewoon een droge, geirriteerde huid).

4. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik heb het hier besteld:

Revita crème » a HEALTHY body

Als je in er buurt van Rotterdam woont kun je het ook afhalen, dat heb ik ook gedaan!

Echt super goede crème!! Wij noemen het thuis de wondercreme :D

5. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Bedankt voor de tip. Onze dreumes van 13 maanden heeft opeens eczeem sinds 2 weken... We gaan dinsdag naar de kinderarts, vermoeden een allergie (afspraak stond al voordat ze eczeem kreeg). Zodra de arts de eczeem heeft gezien, ga ik wel ff smeren!

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

bedankt voor de tip, geen eczeem maar een droog gezichtje, ik gebruik nu balneum extra vettend maar die is bijna op

7. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ga gelijk bestellen! Mij dochter krijgt al dieet voeding maar haar wangetjes blijven zo ruw en rood. Al denk ik niet dat het eczeem is maar gewoon de leeftijd en het weer.

Deel Deze Pagina