Hoi dames, Ik weet niet of dit in de goede topic staat hoor (sorry ervoor als dat niet zo is) Ik ben al vaak geholpen en gesteund door jullie. Daar ben ik jullie eeuwig dankbaar voor! Nu is het tijd om wat terug te doen. Ik heb geleerd voor voedingsdeskundige. En ik sport zelf ook heel erg graag. Ik heb tot nu toe nog niks met mijn studie kunnen doen behalve dat ik zelf gezond eet. En mijn omgeving adviseer als ze naar me toe komen. Hun hebben uiteindelijk gevraagd of ik niet alle recepten online kon zetten+ tips erbij kon zetten. Zo gezegd zo gedaan. Ik hou sinds een aantal weken een blog bij. Ik post daar dingen over de zwangerschap (beauty, tips & tricks) maar ook handige en gezonde recepten. Omdat wij tegenwoordig het heel druk hebben (werk, kinderen etc) zijn mijn recepten makkelijk en snel. Dus het is niet alleen makkelijk voor de mommy or mommy to be's maar ook voor andere vrouwen/mannen. Ik wil mijn blog uitgebreid mogelijk houden dus post ook info over de zwangerschap. Mis je dingen of wil je iets weten dan hoor ik het graag. Ik heb 1 blog gepost over leuke manieren om je zwangerschap te vertellen... Ik zou graag daaronder een reactie van jullie willen hoe jullie dat hebben gedaan. Fit Health (home edition): Fun ways to tell your pregnant Je kan mijn blog ook volgen. En je kan ook mijn facebookpagina liken en op die manier op de hoogte gehouden worden wanneer ik iets online zet. https://www.facebook.com/fitmomslife1988?ref=hl Zoals ik al zei tips zijn altijd welkom. Veel liefs
Leuk hoor meid, goed bezig. Persoonlijk zou ik er voor kiezen om je op 1 ding specifiek te richten. Of maak je blog overzichtelijk. Dus categorie recepten, beauty etc. Nu moet iemand je halve blog door om bij recepten te komen en zijn is diegene niet op zoek naar de andere onderwerpen. Ik ben zelf ook een blogger, maar dan puur op recepten gericht. Duidelijkheid en makkelijk kunnen vinden wat men zoekt is 'belangrijk'. Hopelijk kun je er wat mee. Veel plezier met het bloggen.
Hey Thanks voor je tip. Ik zat ook al te kijken om categorieën te maken, ben er allee nog niet aan uit hoe dat werkt. Volgens mij moet je dan een site aanmaken. Wat is jouw blog misschien dat ik je kan volgen. Leuk leuk.
Ik weet niet precies of dat gaat met gratis sites. Wat je anders zou kunnen doen is evt een format 'kopen'. Daarmee heb je vele mogelijkheden. Mijn blog is happyhealthyfood.nl op mijn site kun je ook linken met mijn facebookpagina. Als je vragen hebt mag je mij altijd een pb sturen.
Leuke blog van je! Zal nog wel eens gaan uitzoeken hoe dat werkt allemaal. Volg je in ieder geval op facebook. gr
Ik zou inderdaad ook kiezen voor Nederlands als je de Engelse taal niet helemaal goed beheerst.. Niet lullig bedoeld, lijkt me voor jou ook makkelijker en vaak komt een blog een stuk lekkerder over als het op een vlotte manier is geschreven, zonder dat er heel hard over is nagedacht over hoe de tekst geformuleerd moet worden..