onzekerheid ..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liza1991, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Ik ben volgens eigenberekening 5 weken en volgens de echpraktijk 5 weken en 4 dagen . Ik heb afgelopen zondag voor het eerst een 2-3 cb gehad. Nu testen ik vannochtend met de hoop op een 3+ maar helaas nog steeds 2-3 . Is dit normaal ? Ik weet dat het heel dom is om Door te testen maar ik wilde heel graag die 3+ zien. Nu heb ik al wel een echo gehad en vertelde ze me dat het vruchtje op de goede plek zit ingenesteld.

Alleen ik heb zo weinig symptomen alleen pijnlijke darmen en spierpijn in borsten .

2. singa

singa Niet meer actief

Ik heb hier heel vaak gelezen dat de indicatie die de clear blue geeft niet echt betrouwbaar is. Het gaat om de hoeveelheid hcg in de urine en dat kan per persoon verschillen waardoor de termijn niet klopt die gegeven wordt.
    Bij 5 weken had ik ook niet zo veel symptomen. Meestal begint dit echt vanaf week 6. Als de echo goed was moet je proberen je niet te druk maken ook al is dat lastig weet ik uit ervaring.

3. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Ja dat klopt maar die onzekerheid is zo vervelend 😟

4. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Heel herkenbaar je verhaal. Je wilt meer zekerheid hebben dus test je door en dat geeft nu juist de onzekerheid. Ik heb zelf ook verschillende keren een CB indicator gedaan en ik kwam niet verder dan 2-3 weken, terwijl ik achteraf gezien toen al 5+4 dagen was. Het maakte me heel onzeker, maar op aanraden van de verloskundige ben ik toen gestopt met testen. 1.5 weekjes later had ik een kloppend hartje op de echo en inmiddels ben ik bijna 30 weken zwanger. Ook kreeg ik pas beginnende kwaaltjes toen ik 7 weken zwanger was, dus dat dat bij jou nog ontbreekt hoeft niets te zeggen.
    Hoop dat je door mijn verhaal wat zekerder kunt zijn, maar ik weet uit ervaring dat dat heel lastig is. Hopelijk zie je snel een kloppend hartje op de echo!

5. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Fijn je verhaal voel me idd al een stuk zekerder. Ik heb volgende week een afspraak weer voor een echo net voor de 7 weken. Hopen op een kloppend hartje !!

6. sammiemike2011

sammiemike2011 Nieuw lid

17 apr 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    gisteren heb ik en echo gehad(omdat de verloskundige zeg dat ik 8 weken ben) toen was er niet meer te zien dan een vruchtzakje van 2 cm.. doorgestuurd naar de gyno en die kon ook geen vruchtje vinden.dus gaan ze uit van een miskraam nu moet ik volgende week terug komen.
    maar aan de hand van mijn eigen berekening ben ik ongeveer 5 weken. heb namelijk 18 maart licht positief gestest( voor nod) en 20 maart duidelijk positief.ben pas eind februari gestopt met de pil. het is ook moeilijk te bereken zeiden ze omdat ik na het stoppen van mijn pil niet meer ongesteld ben geweest,
    Wie heeft hier ervaring mee?

Deel Deze Pagina