zo bang..

Discussion in 'Eerste symptomen' started by dromertje, Jan 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dromertje

dromertje Actief lid

Apr 18, 2007
    246
    0
    0
    Ik moet ff m'n verhaal kwijt ( heb ik volgens mij nog nooit zoveel gedaan dan nu op dit forum)
    Ik ben 6 weken zwanger, de eerste weken wel wat moe, nu minder, soms een vlaag van misselijkheid, maar meestal niet. verder eigenlijk niets aan de hand. vandaag bijv. ben niet moe, niet misselijk niets. Heb wel wat bruinige afscheiding, ( af en toe meestal 1x per dag, nu zo'n 2 weken)
    ben echt onzeker, ik geloof haast niet dat ik zwanger kan zijn, dan moet je toch meer voelen? heb maandag de 1e echo en ben echt zenuwachtig. wie kent dit? en heeft hier een goede of minder goede ervaring mee?

2. Niet meer actief

die bruine afscheiding heb ik ook gehad, maar dan met 5 weken en dat was bij mij innesteling.
    Verder hoef je niet per se klachten te hebben zoals de meeste wel hebben, niet iedereen is hetzelfde.

En de eerste echo is altijd spannend, ik kreeg ook een echo met 6 weken en 2 dagen, veel kan je dan nog niet echt zien, maar we zagen al wel het hartje kloppen.
    Niet te veel zorgen maken hoor meid, zo'n eerste echo is echt leuk! ;)

3. eyzenga

eyzenga Lid

Apr 23, 2007
    95
    0
    0
    kapster
    Stiens
    Waauw je eerste echo, idd spannend. En ja niet iedereen is gelijk met klachten, maar ik wilde je even zeggen, heel veel plezier met het maken van de echo

gr jose

Share This Page