Hello ladies, Ik ben hier en daar op internet aan het kijken voor een mooi jurkje voor de Kerst. Super veel leuks gezien maar ik een beetje een buikje dus al dat strakke is geen optie (tenzij ik van dat corrigerende ondergoed aan trek) maar waar kijken jullie voor leuke jurkjes? En show je jurkje!!!
ik ga dit even volgen, ben ook nog op zoek naar iets leuks, maar niet té feestelijk, wil het na kerst nog wel gewoon kunnen dragen, en ik kan ook niet op hakken lopen, dus vallen ook al veel jurkjes af
mooie jurk melanie86! Ik denk dat ik voor deze ga... lekker eenvoudig, en in de zomer kan ik 'm ook nog aan (ik doe er met kerstmis wel een zwart, kort, bolero-achtig blazertje op aan).
Heel gaaf! Daar houd ik wel van! En volgens mij is dit ook wel een geschikt jurkje voor mij omdat het met print is en dat camoufleert toch een buikje? Waar heb je deze gehaald?
Hier met kerst ook gewone kleding, koop nooit iets speciaal voor de kerstdagen en voor mijn zoon ook niet. Heb vast nog wel wat leuks in mijn kledingkast te hangen voor de kerst
Ik heb deze ook in de etalage zien hangen en ben er helemaal verliefd op! Grote kans dat het hier dus ook dit jurkje wordt
oja de tijger jurk is van name-it en was 35 euries en dit draag ik gewoon ook hoor! is voor mij niet speciaal alleen kerst
@mikki: die is gaaf, waar heb je die vandaan als ik vragen mag? Moet zelf nog op pad voor een mooi jurkje. @mirell: staat je goed joh! Zie mezelf er niet in lopen maar misschien wel in dat rode jurkje dus ook maar naar steps komende week
Waarschijnlijk een warm vest met een legging, of een positiejurk met lange mouw. Ik vind die gala jurken allemaal erg leuk, maar ik ben een koukleum, dus dat ik niks voor mij.