campingbed of ledikant?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lisa2005, 22 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Onze zoon van 20 maanden ligt al ruim een half jaar in een campingbed met zijn eigen matras ivm hoofdbonken en wiegen.
    Tozh slaapt hij soms onrustig en doordat hij in het gaas hangt steunt het matras minder goed denk ik.
    Wat moet ik doen? Toch in het campingbed houden of houden we zo het wiegen juist in stand? Het gaat nu heel makkelijk natuurlijk.
    Of toch weer in zijn ledikant maar dan hebben we kans dat hij 's nachts gaat huilen omdat zijn hoofd zeer doet. Wat is wijsheid?
    Peuterbed vindt ik hem te klein voor, hij loopt pas sinds een paar weken en zit overal aan, ik vrees dat hij dan helemaal niet slaapt.

2. misa

misa Niet meer actief

3. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met wiegen bedoel ik dat hij tegen de zijkant van het bed gaat zitten en dan van voor naar achteren beweegt, hierbij bonkt hij tegen de bedrand.
    Ledikantbeschermers hebben we geprobeerd maar hielpen niet, hij bleef huilen als hij met zijn hoofd bonkte.
    Alls het niet slecht voor zijn rug is blijft hij maar gewoon in zijn campingbedje slapen, is misschien het meest prettig voor ons allemaal.

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Hoe bedoel je vetgedrukte precies?

5. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij slaapt vaak helemaal tegen de zijkant van zijn campingbed en dan 'wijkt' het gaas wat waardoor hij meer tussen matras en gaas slaapt zeg maar.

Deel Deze Pagina